Igår, 22:26
Medlem
Andersdamaans avatar
Eftersom att Kingdom Come Deliverence 2 inte verkar ha sin egna trd n s startar jag en. Tvan frtjnar en egen trd istllet fr att folk skall diskutera spelet i KDC1:s trd tnker jag.
Kingdome Come Deliverance 2 r allts uppfljaren till det eminenta rollspelet Kingdom Come Deliverance 1 om nu ngon skulle vara konfunderad ver det.

Fr dom som inte knner till spelet s kan man lsa mer hr frn utvecklarens officiella hemsida:
https://kingdomcomerpg.com/ag?referer=%2F

Diskussionsbasen fr trden r allts allt som gller detta spel, dvs allt frn egna tankar om spelet, storyn, vad som krvs hrdvarumssigt fr att kra spelet, egna upplevelser osv..
Fortes fortuna Iovat!!
Citera
Idag, 01:02
Medlem
Andersdamaans avatar
Detta spel har grymt mnga bra ponger, men det finns ven smsaker som jag str mig p! Dessa r vldigt sm saker dock och inget som frtar helhetsupplevelsen!

En grej som kunde gras bttre r att nr en NPC som man skall prata med r inne i ett frscriptat rrelsemnster s fr man vackert vnta tills dess att rrelsemnstret r avklarat innan man kan interagera med sagda NPC! Det gr allts inte att avbryta, utan man mste vackert st och vnta tills dess att gubben/gumman r klar, ven om det bara gller att dom skall luta sig tillbaka mot en pelare, stta sig vid ett bord, slppa en kvast! Inget moment som r viktigt fr sjlva storyn dvs! Litet strande!
Senast redigerad av Andersdamaan Idag kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in