• 2
  • 3
Idag, 17:13
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
En sak ska du lära dig och det är" hon var aldrig din, det var bara din tur".

Tjejer är otroligt känslostyrda och det funkar jävligt dåligt med att dom har lätt att få sex och förhållande.

Jag körde mig detta redan i sjätte klass men många män lär aug detta först I vuxen ålder.
Jag jagar aldrig tjejer och väljer bara de som på riktigt är intresserad av mig inte nån jävla lättklädd flirt med 300 killkompisar på instagram och som klär sig alldeles för lättklätt.

Att välja rätt tjej idag är otroligt mycket svårare än vad det var för 50 år sedan.
Igen, är inte du både gift, familjefar, oskuld och en massa annat på en gång?
Citera
Idag, 18:16
Medlem
Welcome.. Jag har nyss fått reda på att min partner sen 25 år, har barn med har haft flera förhållanden vid sidan..Jag visste att människan är en vidrig varelse, men varför i helvete inte skilja sig efter 5 istället?
Citera
Idag, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Welcome.. Jag har nyss fått reda på att min partner sen 25 år, har barn med har haft flera förhållanden vid sidan..Jag visste att människan är en vidrig varelse, men varför i helvete inte skilja sig efter 5 istället?
Oj vad hemskt. Beklagar verkligen. Skriv om du vill 😪
Citera
Idag, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Igen, är inte du både gift, familjefar, oskuld och en massa annat på en gång?
Nej. När skulle jag sagt det?
Citera
Idag, 18:42
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallingagain
Fick reda på att min flickvän har varit otrogen och det har tagit mig hårt. Har börjat dricka igen och gråter.
Jag bor i en liten ort utanför Malmö och det finns inget alls här. Och det som har hänt fick jag reda på genom hennes vän.
Hon borde sagt det till mig i början Vi förlovad oss efter detta hade hänt och hon lovade att inget hänt och hon sa att att hon var den trognaste som fanns.

Har funderat på det ena o andra men det är slut mellan oss som sagt. Hon ringde mig idag från jobbet i Lund då hon jobbade med telecom bolag. Jag frågade varför hon sa att hon älskar mig igår. Hon sa att hon gör det och sa men...

Hon har dig bara en stund tills hon har nästa.

Åk till Thailand… nu
Citera
Idag, 18:45
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Fick reda på att min flickvän har varit otrogen och det har tagit mig hårt. Har börjat dricka igen och gråter.
Jag bor i en liten ort utanför Malmö och det finns inget alls här. Och det som har hänt fick jag reda på genom hennes vän.
Hon borde sagt det till mig i början Vi förlovad oss efter detta hade hänt och hon lovade att inget hänt och hon sa att att hon var den trognaste som fanns.

Har funderat på det ena o andra men det är slut mellan oss som sagt. Hon ringde mig idag från jobbet i Lund då hon jobbade med telecom bolag. Jag frågade varför hon sa att hon älskar mig igår. Hon sa att hon gör det och sa men...

Lär läxan och gå vidare! Ingen trovärdig person skulle säga "jag är den trognaste som finns".
Citera
Idag, 18:50
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Nej. När skulle jag sagt det?
Jag citerade hemorrojden.
Citera
Idag, 18:57
Medlem
Citat:
Ja måste öppna mig...
Hon gjorde slut i i tisdags pga min telefon hade sparat hennes mail va kvar i min telefon. Jag visste inte varför men kom på det senare att det Viaplay som vi skulle dela på. Då sjönk det in. Men hon va vansinnig och drog till sin tjej kompis. Jag ringer o ringer till slut svarar hennes vän och säger att hon drog utan jacka bara stack o säger att hon försökte hångla med henne

Men sanningen är tydligen att dom också haft nån form av sex. Hon gömde min flickväns telefon och hon blev jättearg o drog pga det.
Hennes vän berättade allt om hennes otrohet.
En kille på på en pub knulla på toan o hemma hos han.

Hon sög av han på pub toan, då blev hon så kåt så hon nästan tvingade sig att följa med,
Citera
Idag, 19:10
Medlem
Verkar som många här inte har medkänsla. Ja några av er har verkligen det men det är jag som får lämna min kära malmö tjej.
Visst är det jobbigt och jag har skrivit med min dotter 25 år och det är som det är.
Hon tycker verkligen vi ska gå isär.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in