• 1
  • 2
Igår, 16:53
Medlem
Hejsan.
Hur får man in en låt ifrån youtube till Spotify? Jag har försökt googla men hittar inget lätt svar.
Är tacksam för hjälp.
Låten jag vill ha i Spotify heter: Halfway to heaven med bandet Blue tears.
Citera
Igår, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xor123
Hejsan.
Hur får man in en låt ifrån youtube till Spotify? Jag har försökt googla men hittar inget lätt svar.
Är tacksam för hjälp.
På youtube kan vem som helst lägga upp bidrag, på spotify så är det skivbolagen som "väljer och lägger upp".
Citera
Igår, 16:59
Medlem
Vet inte om funktionen finns kvar men förut kunde man importera låtar från sin enhet som då bara fanns tillgängliga lokalt.
Citera
Igår, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Vet inte om funktionen finns kvar men förut kunde man importera låtar från sin enhet som då bara fanns tillgängliga lokalt.

Det kan man fortfarande. Har själv gjort det några gånger och det är lika krångligt varje gång men det går.
Citera
Igår, 17:13
Medlem
Intressant om det går, för jag vill också kunna lägga in flera låtar från youtube till min Spotify.
Citera
Igår, 17:18
Medlem
https://www.mobil.se/tips-och-tricks...ikfiler/478119
Citera
Igår, 17:23
Medlem
Tycker det som oftast saknas på Spotify är filmmusik. Synd!

Själv saknar jag deal for life (days of thunder), let it run(Electric dream) och en hel massa annat.
ah, tror jag missförstod ts, nevermind.
Citera
Igår, 17:45
Medlem
Brolarens avatar
Citat:
Hejsan.
Är tacksam för hjälp.

Om du personligen äger rättigheterna till låten kan du själv se till att publicera den på Spotify. Om du inte gör det så kan du kontakta artisten eller artistens management och be dom lägga ut den på Spotify. Om inget av dom funkar så kan du alltid lyssna på den via alternativa källor såsom du redan gör, alternativt lägger till låten som en lokal fil i Spotify.
Citera
Igår, 20:10
Medlem
Det verkar vara ganska få av er som förstår det här med upphovsrättigheter. Vill du lyssna på musik - betala för det.
Citera
Igår, 20:15
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Det kan man fortfarande. Har själv gjort det några gånger och det är lika krångligt varje gång men det går.
Kommer du ihåg hur man gjorde?
Citera
Igår, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Det verkar vara ganska få av er som förstår det här med upphovsrättigheter. Vill du lyssna på musik - betala för det.
Jag betalar ju Spotify för att ta del av musiken. Vad menar du? Är din kommentar relevant med min fråga?
Citera
Igår, 21:18
Medlem
Citat:
Jag betalar ju Spotify för att ta del av musiken. Vad menar du? Är din kommentar relevant med min fråga?
Just därför finns inte precis allt på Spotify.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in