2025-02-20, 20:03
Medlem
Jag r utomlands och bestller frn ntet.
Senaste mnaderna s har det varit "Slut" p Zyn i de webbutiker jag bestller frn, som alla levererar frn Sverige.

r det Zyn brist i Sverige ocks?

/B
Citera
2025-02-20, 22:58
Medlem
Knugen...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Jag r utomlands och bestller frn ntet.
Senaste mnaderna s har det varit "Slut" p Zyn i de webbutiker jag bestller frn, som alla levererar frn Sverige.

r det Zyn brist i Sverige ocks?

/B

Jag lste ngonstans att just "Zyn" r ngot som det rder brist p runt om i flera lnder. Detta ska vara efter att amerikanarna ftt nys om det vita snuset, vilket d ska ha lett till en rekord kning i frsljningen som resulterat i att fretagen har svrt att mta den kade efterfrgan.

Sen kan de skert ha att gra med lagar fr utomlands frsljning- hrde att vissa stoppat det, och sedan andra hndelser som leverans/tillverknings problem (Vilket pstende som stmmer vet jag inte riktigt, s ta det med en nypa salt)
Citera
2025-02-21, 04:22
Medlem
OT:

Zyn stttade kamala och biden s en ptaglig del amerikanare gr ver till alp och andra mrken. Bla tucker carlson.

OT2: Fan, det r vl bara mint(smak)och kemisk nikotin?
Borde man kunna gra hemma sjlv fr en 10-del av priset.
Citera
2025-02-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen...
Jag lste ngonstans att just "Zyn" r ngot som det rder brist p runt om i flera lnder. Detta ska vara efter att amerikanarna ftt nys om det vita snuset, vilket d ska ha lett till en rekord kning i frsljningen som resulterat i att fretagen har svrt att mta den kade efterfrgan.

Sen kan de skert ha att gra med lagar fr utomlands frsljning- hrde att vissa stoppat det, och sedan andra hndelser som leverans/tillverknings problem (Vilket pstende som stmmer vet jag inte riktigt, s ta det med en nypa salt)

Just dessa skeppas frn vstra gtaland, drav frgan om det rder brist i Sverige?
/B
Citera
2025-02-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamDumpty

OT2: Fan, det r vl bara mint(smak)och kemisk nikotin?
Borde man kunna gra hemma sjlv fr en 10-del av priset.

Med tanke p hur billiga de kinesiska fulkopiorna r s gr det garanterat.
Jvligt jobbigt att sitta och pilla ner skiten i de sm psarna.
Alternativet r ju att stta upp en hel produktionskedja, men det knns lite overkill fr min lpp.

/B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in