• 5
  • 6
Idag, 12:04
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemoncraft
Jag har aldrig förstått dom som är ofrivilligt oskulder i vuxen ålder. Vad är problemet med att bara köpa tjänsten och få det ur världen? Det är ingen stor grej, bara en kuk i ett hål. Men folk har någon konstig överdriven romantisk brandvägg där dom hellre är oskulder resten av livet än att köpa tjänsten av en professionell kvinna istället.
Sex är överskattat. Jag kunde seriöst inte bry mig om jag aldrig mer knullade i resten av mitt liv. Köp tjänsten eller dra en runk.

Låter som du är helt värdelös i sängen så gissningsvis mår nog alla bättre om du står över knullandet.
Bara det faktum att du tror en prostituerad skulle vara ett proffs är ju fan skrattretande
Citera
Idag, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Shit asså, aldrig i hela mitt liv trodde jag att det skulle komma till detta, oskuld vid en högst embarrassing ålder..

När jag var typ 14 bäst och kollade på filmen bad santa, så hade jag en milt obekväm men stark känsla av att jag skulle sluta upp ungefär så, och så blev det, mer eller mindre, bortsett från att man inte fått stocka ännu på gamla dagar..

Hur fan cope:ar ni andra 25+ are med att vara oskuld i hög ålder ? Självmedicinering blev min lott i livet,hög och full som ett hus 24/7.

Som hög och full 24/7 kommer du inte att lyckas få ligga. Skärp till dig och ge dig ut på krogen. Var trevlig och se till att le. Ingen blir glad av någon som ser sur ut. Se till att du är fräsch, ta på dig hyfsat snygga kläder och ta för dig. Kan du tänka dig att ha sex med en äldre kvinna, för att sparka igång dig, är det inga problem. En del äldre kvinnor gillar att ha sex med yngre män. De kan stärka dig som man och älskare, lära dig ett och annat.

Lycka till🤩
Citera
Idag, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Sant, i flera religioner, inklusive kristendomen, ses avhållsamhet som en dygd. Paulus skriver i 1 Korinthierbrevet 7:8-9 att det är bättre att förbli ogift om man kan behärska sig, eftersom det möjliggör ett liv helt fokuserat på Gud. Jesus själv levde i celibat, vilket visar att det inte bara är acceptabelt utan kan vara en väg till andlig styrka.

Och om vi tänker på den yttersta domen, som många troende ser fram emot, så kanske de som levt i renhet och inte låtit sig förledas av världsliga begär har en fördel när portarna till Paradiset öppnas. I den meningen är det kanske inte en ‘förlust’ att vara oskuld, utan en andlig vinst?

Å andra sidan är fysisk närhet ett normalt mänskligt behov, även om det inte behöver innebära just sex. I vårt samhälle är närhet lika med sex. Att vilja få ömhet och ge detsamma är ett grundläggande behov, som mat, dryck och sömn. Jag är övertygad om att om fler människor hade tillgång till att få och ge fysisk närhet skulle sjukvården träffa ett något färre antal individer med psykiatriska och psykosomatiska besvär.
Citera
Idag, 13:06
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Å andra sidan är fysisk närhet ett normalt mänskligt behov, även om det inte behöver innebära just sex. I vårt samhälle är närhet lika med sex. Att vilja få ömhet och ge detsamma är ett grundläggande behov, som mat, dryck och sömn. Jag är övertygad om att om fler människor hade tillgång till att få och ge fysisk närhet skulle sjukvården träffa ett något färre antal individer med psykiatriska och psykosomatiska besvär.

Precis! Och tänk om vi lever i en simulering där de verkliga vinnarna är de som aldrig gav efter för köttets begär. Medan alla andra står där vid domedagens grind och blir nekade inträde, kommer incels dansa in i Paradiset som VIP-gäster.

Men sen har vi ju också den alternativa teorin: att det är brist på fysisk närhet som gör att folk trillar ner i mörka kaninhål av ensamhet, paranoia och internetkonspirationer. I så fall kanske det är dags för staten att införa en ny skattereform – subventionerade kramar och komplimangskvoter. Det är ju ändå 2025, något måste vi hitta på!
Citera
Idag, 13:17
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Fortfarande incel för det. Om man bara har horor som alternativ så funkar handen lika bra
Usch va bedrövlig.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in