• 1
  • 2
Idag, 06:18
Medlem
Vi, min fru och jag, planerar att starta ett rehabiliteringscenter. Vi har utvecklat en banbrytande metod som kan hjälpa även de mest härdade kriminella att förändras på bara fem minuter.

Denna metod är helt säker men kan kännas mycket obehaglig. Upplevelsen varar bara en sekund, men de som genomgår den förändras för alltid.

Alla är naturligtvis välkomna att delta.

Hur "annonserar" man till de kriminella?
Citera
Idag, 06:43
Medlem
Ni som inte tror på det andliga.

Vi kan få er att uppleva total ensamhet. Ni kommer känna att ni är helt ensamma i själen. Instängda som i en boll. För alltid.

Dessa ljusbollar ni vet.

Men det finns en förklaring. Skulle ni våga testa detta?

Det är helt gratis. De första 100 får faktiskt betalt då ni säkert vill lära detta vidare.
100 000 kr kanske.
Senast redigerad av Drak-Ulla Idag kl. 07:11.
Citera
Idag, 07:01
Medlem
Man kommer få uppleva att man är Brahman. Det enda som existerar.

Att vi skapar matrix. Men Att våra liv inte är våra egna. Ni vet som i uppföljaren till Matrix filmerna? Cloud Atlas. Man ser sig själv i andra.

"Our lives are not our own"

https://www.youtube.com/watch?v=pfcUExtDZ88

https://en.wikipedia.org/wiki/Brahman
Senast redigerad av Drak-Ulla Idag kl. 07:53.
Citera
Idag, 07:16
Medlem
satans bedrägerier

slutar säkert i mord

(FB) Misstänkt mord/dråp i lägenhet i Lund (2024-05-31)
Citera
Idag, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
satans bedrägerier

slutar säkert i mord

(FB) Misstänkt mord/dråp i lägenhet i Lund (2024-05-31)

Haha. Nä ingen risk.
Citera
Idag, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drak-Ulla
Ni som inte tror på det andliga.

Vi kan få er att uppleva total ensamhet. Ni kommer känna att ni är helt ensamma i själen. Instängda som i en boll. För alltid.

som om det vore en positiv egenskap.... jag har varit där. som om på en annan planet långt borta i ingenstans. kom dit som om på en raket på en millisekund.

det var efter att jag rökte "spice" 2013. hade gärna ogjort det för droger är som bäst slöseri på tid. helvetet på jorden får räcka.
Citera
Idag, 07:38
Medlem
Citat:
som om det vore en positiv egenskap.... jag har varit där. som om på en annan planet långt borta i ingenstans. kom dit som om på en raket på en millisekund.

det var efter att jag rökte "spice" 2013. hade gärna ogjort det för droger är som bäst slöseri på tid. helvetet på jorden får räcka.

Då kanske detta är för dig. Vid nästa steg så inser man att man inte är ensam. Den hemska upplevelsen är då ett bevis för att du inte är ensam.
Citera
Idag, 07:39
Medlem
Citat:
Då kanske detta är för dig. Vid nästa steg så inser man att man inte är ensam. Den hemska upplevelsen är då ett bevis för att du inte är ensam.
jag har redan klassificerat dig som bedragare, och du tror att jag är intresserad? "ge mig det du röker" så ska jag slänga skiten i elden
Citera
Idag, 07:41
Medlem
Citat:

Hissen gick inte hela vägen upp. Kundalini. Kan vara jobbigt.
Citera
Idag, 07:42
Medlem
Citat:
Hissen gick inte hela vägen upp. Kundalini. Kan vara jobbigt.
det är Satans demoner! ta dina "ljusvarelser" och far dit som solen inte lyser
Citera
Idag, 07:44
Medlem
Citat:
det är Satans demoner! ta dina "ljusvarelser" och far dit som solen inte lyser

Citera
Idag, 08:03
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Haha va sjukt.