Igår, 23:56
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Avgångsturken.

Centern lider väl i alla fall inte av för tidig avgång?
Citera
Igår, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Vad kommer han ta sig för nu? Locka småbarn med godis?

Håll turken långt bort ifrån barn är en sak som är säker. Jag tror det finns ett fängelse för pedofiler i Ankara. Det är väl känt att C har blivit ett näste för pedofiler. Jag vet inte om han är det. Men han är turk och svenskfientlig. Det är tillräckligt illa.
Citera
Idag, 00:00
Medlem
Riktigt synd detta, riktigt riktigt synd, han kunde allt varit kvar fram till efter valet, för då kunde C hamnat ännu längre ner! Nu är ju risken stor att där kommer ännu en ny multikulti vurmande kvinna som tar över och fångar upp en del kvinnliga dysfunktionella väljare som enbart lägger sin röst baserat på sina känslor och likes på sociala medier!
Citera
Idag, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Detta slut var som sagt väntat. Centerpöbeln är inte mogen för svartskallar som partiledare och dessutom trodde dom att han hette Demirok i förnamn - Men hans förnamn är ju Muu-hammar!

Om man vill sno tillbaka väljare från AfS och SD så måste en Nordisk partiledare taga befälet över Bönderna.

Kan Muharrem var en dold och försvenskad variant av Muhammed ?
Citera
Idag, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Här får du den roligaste Demirokartikeln. Han har försökt förklara för sina barn att det är skillnad på skog och odlad skog efter att de blivit uppröra av ett kalhygge. Han skämtar om att han låter som en riktig centerpartist. Journalisten får följa med ner till sjön där Demirok hoppas få se en havsörn men hör istället flygplansmuller. Han älskar ljudet och säger "Lyssna! Det är en JAS!"

Och finalen, då pressekreteraren får syn på en hög med grenar och frågar sin partiledare om han kan göra något med pinnar. På bilderna ser vi Muharrem i nyinköpta jeans, lantställetröja och väst. Det kändes som att Demirok, pressekreteraren och Aftonbladet drev med varandra. Troligtvis var alla bara helt kassa på torpteatern. Det var ett tag sen jag läste artikeln och jag skrattade högt flera gånger vid omläsningen https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...v-skinnskallar

När Demirok lekte torpare skulle det vara snyggt att åka ut till en riktig bondgård och delta i en grisslakt. Stå och skära och gräva i grisen, tömma den på blod som en riktig gammal bonde. Kanske till och med skjuta djuret själv. Filma när Demirok drar ut det skrikande djuret på väg mot sin avrättning. "För Sveriges alla grisbönder, rösta på Centerpartiet och en partiledare som inte är rädd för ta i med hårdhandskarna och leva som han lär."

Han äter inte ens fläsk till raggmunk. Trots att han gjort sitt yttersta för att framstå som en riktig svensk.
Citera
Idag, 00:35
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
För tidig avgångsturks-utlösning kanske. Jag är inte så insatt i Centerpartiets inre turk-angelägenheter.

Jag vet inte riktigt om det verkligen är en INRE angelägenhet.
https://rumble.com/v5wag1b-c-politik...vtrafiken.html
Citera
Idag, 00:40
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Menar du på fullt allvar att C skulle ha satsat på bondefrågor?
Ca 1,5 % av svenskarna är lantbrukare idag.
På Fälldins tid var det minst 5 procent.

Idag bor 13 procent på det vi kallar landsbygden.
På Fälldins tid var det 20 procent.

Tiderna förändras

Jag menar inte att de ska satsa på boendefrågor specifikt. Jag menar att Centern brukade vara ett borgerligt, hyfsat konservativt men vettigt parti som hade sin väljarbas utanför storstäderna. De gick från det till att bli ett extremliberalt och rätt radikalt parti för urban medelklass i storstäderna vars största fråga var motståndet mot SD. Alla partier förändras över tid, men man inte förändras så mycket som Centern har gjort utan att byta ut hela väljarbasen och det är just det de har gjort. Det är därför de inte har några kärnväljare kvar och det är därför de på kort tid kan gå från 10% väljarstöd till 2%.
Citera
Idag, 01:04
Medlem
Jimmie Judesson vill plocka några politiska poäng på Demikroknäsas avgång på twitter, men blir totalt massakrerad i kommentarsfältet

https://x.com/jimmieakesson/status/1...OwrNg_Kmg&s=19
Senast redigerad av ensamkrigaren Idag kl. 01:11.
Citera
Idag, 05:30
Medlem
De tackar vi för, undra om några åkte på en "dansk skalle" innan han lämnade kontoret
Citera
Idag, 06:40
Medlem
C skulle kunna profilera sig mot småföretagare. Inget parti verkar idag ha intresse för dessa frågor.
Citera
Idag, 06:41
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Detta slut var som sagt väntat. Centerpöbeln är inte mogen för svartskallar som partiledare och dessutom trodde dom att han hette Demirok i förnamn - Men hans förnamn är ju Muu-hammar!

...

En del kallar anhängare honom "Murre". Troligtvis för att Muharem Demirunk låter.... främmande.
Citera
Idag, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Jimmie Judesson vill plocka några politiska poäng på Demikroknäsas avgång på twitter, men blir totalt massakrerad i kommentarsfältet

https://x.com/jimmieakesson/status/1...OwrNg_Kmg&s=19
Ja, vänsterns och främst sossarnas trollfabriker jobbar stenhårt dygnet runt! Djungeltelegrafen går omgående när något sådant här yppas av någon i SD!
Märkligt att de får trollfabrikerna att fungera som ett väloljat maskineri men inte sin politik! Det är klart, har man som enda agenda att hata så läggs ju alla resurser på just det, då kommer ju naturligt politiken i andra hand!
Sosseriet inser med all säkerhet att de INTE kommer att komma till makten efter nästa val heller och då har man ju inte den ljuvliga makten att kriga för, då återstår ju enbart hat och smutskastning, så uppenbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in