Igår, 22:06
Medlem
Det har funnits ett triangeldrama där en tjej med känslor för mig var inblandad. Problemet var att hon har haft känslor åt flera håll (dock endast romantiska för mig) och inte tagit konflikten utan lämnat allt i sticket

Nu försöker jag lappa ihop pusselbitarna långt senare men problemet är att jag gör det med någon som är fortfarande kär i mig. Och jag vet inte hur hon tar det.

Men visst är det enda lösningen om man vill se om det går att reda ut?
Senast redigerad av Inkapslad Igår kl. 22:08.
Citera
Igår, 22:13
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Det har funnits ett triangeldrama där en tjej med känslor för mig var inblandad. Problemet var att hon har haft känslor åt flera håll (dock endast romantiska för mig) och inte tagit konflikten utan lämnat allt i sticket

Nu försöker jag lappa ihop pusselbitarna långt senare men problemet är att jag gör det med någon som är fortfarande kär i mig. Och jag vet inte hur hon tar det.

Va? Jag fattar ingenting. Kan du ta det där en gång till?
Citera
Igår, 22:17
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Hur längesen är långt senare?
Citera
Igår, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hur längesen är långt senare?

Ett och halvt år ungefär. Jag tryckte på kärnvapenknappen och lämnade ut personer. Men jag höll mig saklig.

Om allt redan var känt hade jag inte gjort det, då jag är inte en sån som rotar i det förflutna.

Men allt var inte känt. .

Tror du utfallet blir att hon blir ledsen och sen är det lockdown-läge igen

Mycket känslig, mycket känslor för mig....
Citera
Igår, 22:59
Medlem
Hamadryads avatar
Vem lämnade du ut, vad sa du?
Citera
Igår, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad

Du är snurrig som en nackad höna!
Senast redigerad av Johnnyalfa164 Idag kl. 00:00.
Citera
Igår, 23:44
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Satan!
Fly medans du kan, taniga (om hon nu är det) och känsliga tjejer ska man passa sig för.
Försök INTE lappa ihop nåt, gå vidare och hitta dig en riktig beta-kvinna.
Ett plus är om hon kan skydda dig i händelse av en våldsam situation.
Citera
Idag, 00:13
Medlem
Onanikrems avatar
Som jag förstod det strulade hon med andra och blev förbannad när du konfronterade?

Skit i henne, se det som en livserfarenhet och gå vidare, det finns många höns där ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in