Idag, 00:03
Medlem
Hur känns det att vara hungrig? Är det ett sug i magen som stegras allt eftersom? Tränger sig en bild av det du är sugen på upp i ditt medvetande? Vattnas det i munnen? Är det påträngande? Blir du på dåligt humör?

Och hur känns andra känslor? Som ilska. Jag tycker att starka känslor kan bli som blixtrar som går ut utanför kroppen. Medan känslan av lugn sprider sig från bröstet, kanske från andningen, ut i armar och upp mot ansiktet och huvudet. Som en mjuk våg.

Hur är det för andra? Hur känns egentligen känslorna? Hur kan de särskiljas?
Citera
Idag, 01:20
Medlem
Sommrigostseass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbleverans
Hur känns det att vara hungrig? Är det ett sug i magen som stegras allt eftersom? Tränger sig en bild av det du är sugen på upp i ditt medvetande? Vattnas det i munnen? Är det påträngande? Blir du på dåligt humör?

Och hur känns andra känslor? Som ilska. Jag tycker att starka känslor kan bli som blixtrar som går ut utanför kroppen. Medan känslan av lugn sprider sig från bröstet, kanske från andningen, ut i armar och upp mot ansiktet och huvudet. Som en mjuk våg.

Hur är det för andra? Hur känns egentligen känslorna? Hur kan de särskiljas?

Jag känner mig psykosomatiskt påfrtestad och har gjort det för många år, lyckan är väl att intellektuellt utmanövrera annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in