• 1
  • 2
2025-02-26, 22:48
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Ingen vill svara på min fråga, bara ge råd om hur de tycker att det skall vara...
Citera
2025-02-26, 22:55
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Har gjort det antal år, nu vill jag tumla. Livet kan inte spenderas på att hänga tvätt. Varje minut räknas.

Umm,

Polyester/bomull gärna mer polyester än bomull eller ull, cp skadade jävla hora😃

Haha, kul frågeställning.
Citera
2025-02-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Umm,

Polyester/bomull gärna mer polyester än bomull eller ull, cp skadade jävla hora😃

Haha, kul frågeställning.

Alltså en sak behöver nog förtydligas. Började tvätta mina egna kläder när jag var 15 och reste mycket.
Vet att det finns tags inne i linningen och vilka material som funkar.
Det jag efterfrågar är alltså konkreta tips på specifika profukter. Gärna med länkar. Ej för dyrt.

Du pratar som om du vore antingen 12 år gammal eller att det är något fel på dig.
Citera
2025-02-26, 23:35
Medlem
Dorniers avatar
Det är alltså finbyxor du är ute efter, men du orkar varken hänga upp eller stryka själv?

Det är klart du inte bara kan slänga in såna byxor i torktumlaren, och så är det bra sen.

Lämna till en kemtvätt annars så gör de allt jobb åt dig, om du inte vill göra det själv.
Citera
2025-02-27, 03:09
Medlem
Chinos i blandmaterial slänger jag i tumlaren, tycker det går bra. Köp ett par och prova. Men 100% bomull kan krympa lite. Tycker allt skrynklar om det hängs upp, bättre att tumla.
Citera
2025-02-27, 06:34
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Alltså en sak behöver nog förtydligas. Började tvätta mina egna kläder när jag var 15 och reste mycket.
Vet att det finns tags inne i linningen och vilka material som funkar.
Det jag efterfrågar är alltså konkreta tips på specifika profukter. Gärna med länkar. Ej för dyrt.

Du pratar som om du vore antingen 12 år gammal eller att det är något fel på dig.

Stärker min bild av att du är cp skadad,tyvärr.

Här har du begagnade byxor du efterfrågar,

https://www.sellpy.se/item/xvmPdweJk...RoC8MsQAvD_BwE
Citera
2025-02-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Stärker min bild av att du är cp skadad,tyvärr.

Här har du begagnade byxor du efterfrågar,

https://www.sellpy.se/item/xvmPdweJk...RoC8MsQAvD_BwE

Smaklöst att prata så.
Det är du som följer twitchstreams din snorunge.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-02-27 kl. 11:04.
Citera
2025-03-18, 09:48
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Har gjort det antal år, nu vill jag tumla. Livet kan inte spenderas på att hänga tvätt. Varje minut räknas.
Haha, helt rätt! Är också "grovjobbare" så jag har tyvärr inget svar att ge dig. Gillade bara din kommentar.

Jag kör rubb och stubb i torktumlaren. Går inte allt i får resten hänga i torkskåpet.
Skulle dock aldrig få för mig att gå i kläder som MarcoStar beskriver som Dressed like a mama boy.
Citera
2025-03-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha, helt rätt! Är också "grovjobbare" så jag har tyvärr inget svar att ge dig. Gillade bara din kommentar.

Jag kör rubb och stubb i torktumlaren. Går inte allt i får resten hänga i torkskåpet.
Skulle dock aldrig få för mig att gå i kläder som MarcoStar beskriver som Dressed like a mama boy.

Tack
Nä, det är rätt fjolligt faktiskt. Håller med.
Citera
2025-03-20, 09:07
Medlem
Q-s avatar
Jag har flera par chinos som jag brukar torktumla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in