Igår, 20:45
Medlem
Hej,

Behöver lite råd!! Jag och min kille hade sex för första gången på två månader för två dagar sedan. Vi har just nu ett distans förhållande då han valt att studera utomlands i ett halvår, men till saken… under tiden han varit borta så har jag inte varit super noga med mina p-piller. Det har varit lite varierade tider det tagits, även nu i veckan innan han kom hem. Just i stunden var jag inte orolig men nu så två dagar senare har jag blivit lite nojig…
Vet inte riktigt hur noga det är med att ta pillret vid exakta tider, kan det finnas en risk för graviditet och bör man ta ett akut p-piller (läst att de kan tas max 72h efter) ?
Citera
Igår, 21:07
Medlem
StonedMonkeys avatar
Högst otroligt att du blir gravid efter ett samlag, men är du orolig så köp dagen efter piller ändå
Citera
Igår, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Högst otroligt att du blir gravid efter ett samlag, men är du orolig så köp dagen efter piller ändå

Hur ska man annars bli gravid?
Citera
Igår, 21:33
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Hur ska man annars bli gravid?

"Provrör". Men jag vet inte om sannolikheten är högre än vid samlag.
Citera
Igår, 21:56
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Varför skulle det vara högst otroligt?
Citera
Igår, 22:30
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasst
Vi har just nu ett distans förhållande då han valt att studera utomlands i ett halvår,

Rolig överraskning ändå
Citera
Idag, 00:22
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Om du inte vill riskera att ha blivit gravid så är det väl bara att köpa akut piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in