Jag vill utveckla användningsområdena för mina fötter, mer specifikt tår. Vi är ju nära släkt med Apor och andra primater och dom är grymma på att använda sina fötter, nästan som händer. tänker att det vore praktiskt att öka funktionen; med tiden kanske man kan se det som att jag har fyra armar istället för två. Har gjort knipövningar med tårna att tag men känner att det är dags för nästa steg. Någon som känner likadant? Tips på hur jag ska göra?
Ska du sitta och plocka grejer på golvet med fötterna då menar du eller ska du sitta på typ diskbänken och diska med fötterna och händerna samtidigt?
Låter som en jävla konstigt upplägg.
Första steget är såklart att gå barfota så ofta det går, typ hemma, ute i skogen osv. I de fall det inte går rekommenderar ja barfotaskor. Jag använder det ganska ofta, tyvärr har jag även ett visst intresse för fina läderskor, vilket inte lirar med barfotalivet. Men sen jag började använda barfotaskor mycket känner jag stor skillnad i fötterna. Även andra krämpor som ryggont och höftproblem försvann.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!