Idag, 03:52
Medlem
Jag har en frhoppning nu nr relationen gtt och blivit sur, att hon ska slppa taget. Men kan det istllet bli bitterhet som tar verhanden d?

r det en smart strategi att frska "brnna alla broar" sga allt om alla och f henne att tnda av, eller det r vissa frtrollningar som inte gr att frgra?

Personen har inflytande. Personen skvallrar. Personen ghostar vid konfrontation om det.

Ett rs tid utan kontakt har inte bttrat situationen
Citera
Idag, 04:54
Medlem
SmegmaFris avatar
Du vill inte ha ngon kontakt med en mnniska du inte snackat med p ett r?
S fortstt som du gr!
Citera
Idag, 06:35
Medlem
Eftersom du ljugit frn brjan kommer det inte spela ngon roll om du vljer att lgga korten p bordet. Fr henne ser de korten bara ut som ett nytt spel. Det r priset du betalar fr att spela folk, de blir sklart sura om de upptcker att du spelat dem. Vet inte vad hon har fr inflytande men instmmer med fregende, har hon ghostat r du ju av med problemet. Sk inte kontakt och spela inte henne s lgger det sig.
Citera
Idag, 07:20
Medlem
Merwinnas avatar
Bor ni i ngot mindre samhlle dr alla knner alla? Finns hon p din arbetsplats eller din utbildning? Om inget av detta r sant, s ser jag inte riktigt varfr du behver bry dig? Kan du inte bara undvika dom hon skvallrar med, d spelar det ingen roll vad som pratas. Annars, om du mr vldigt dligt av det hr, kanske det skulle vara bst att flytta ivg och skapa ett nytt liv ngon annanstans, dr hon inte knner ngon som hon kan skvallra med. Eller byta jobb eller skola, om det r dr hon hrjar. Om detta alls r mjligt med tanke p dina vriga omstndigheter, sklart.
Citera
Idag, 07:44
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Jag har en frhoppning nu nr relationen gtt och blivit sur, att hon ska slppa taget.
blivit sur ? du sger att det varit
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Ett rs tid utan kontakt
ja d r tagen slppta. Narcissister r stndigt ute efter att "finslipa" sina metoder att knslopverka omgivningen, grna frbittra runt sig. Grubbla inte mer p detta frflutna utan gr nt annat/vettigt med livet.
Citera
Idag, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Bor ni i ngot mindre samhlle dr alla knner alla? Finns hon p din arbetsplats eller din utbildning? Om inget av detta r sant, s ser jag inte riktigt varfr du behver bry dig? Kan du inte bara undvika dom hon skvallrar med, d spelar det ingen roll vad som pratas. Annars, om du mr vldigt dligt av det hr, kanske det skulle vara bst att flytta ivg och skapa ett nytt liv ngon annanstans, dr hon inte knner ngon som hon kan skvallra med. Eller byta jobb eller skola, om det r dr hon hrjar. Om detta alls r mjligt med tanke p dina vriga omstndigheter, sklart.

Det r bra tips. Om man har konton p fler forum n Flashback r det ltt tnka konspiratoriskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in