Idag, 01:22
Medlem
Offerviljas avatar
Mitt hat till sverigedemokrater, och faktiskt då särskilt till sverigedemokratiska gubbar, har blivit så otroligt starkt den senaste tiden. Jag har alltid hatat sverigedemokrater, men nu har jag tagit det hatet till en helt annan nivå. Om jag hade varit äldre så hade jag möjligtvis tyckt annorlunda. De var kanske lite smått bra en gång i tiden. Nu är de dock bara sämst. Partiets sympatisörer är nästan alltid ointelligenta, fula, outbildade, inskränkta, mainstreamaktiga, PK och gillar att rasblanda. Det finns inga människor här i livet som jag kommer sämre överens med än sverigedemokrater. Vänsterfolk har jag mycket lättare att tycka om och umgås med.

Hur känner ni andra nationalister om det här? Känner ni att ni står närmare sverigedemokrater än t.ex. någon som ser sig som miljöpartist eller vänsterpartist? Och hur är det med deras intelligens, håller ni med mig om att vänsterfolk oftast är smartare än vad sverigedemokrater är?

Är sverigedemokrater de människor som vi nationalister är mest olika?

Kramiz
Citera
Idag, 12:24
Medlem
Endevils avatar
Hehe…ja den typiske sverigedemokraten är väl egentligen innerst inne en gammelsosse. Bilden av en medelålders man med chipstuttar som hatar muslimer över allt annat och brölar ut sin ”cuckold rage” mot Putin stup i kvarten ligger nog ganska nära den arketypiske sverigedemokraten. Personligen har jag aldrig tyckt att SD är något annat än Zions pysventil för missnöjda gojer. Den eländiga SD-stödda Tidölagsregeringen måste väl ändå ha bevisat det nu också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in