för 5 dagar sen tryckte jag i mig 2 kartor benso ena kartan svalde jag på en gång och fick knappt någon effekt. Just nu är mitt minne väldigt dåligt när jag snackar med personer måste dom svara på samma frågor minst 3 gånger för att jag ska komma ihåg, jag tappar bort saker och glömmer allt. lite oklart vad jag stoppade i mig faktiskt & det är skrämmer mig att det är permament
Biverkningar Benso: "dåsighet, trötthet, yrsel, förvirring, svårigheter att hålla koncentrationen och försämrat minne". Så undvik rävgiftet Benso, abstinensen är bland det mest vidriga man kan gå igenom.
för 5 dagar sen tryckte jag i mig 2 kartor benso ena kartan svalde jag på en gång och fick knappt någon effekt. Just nu är mitt minne väldigt dåligt när jag snackar med personer måste dom svara på samma frågor minst 3 gånger för att jag ska komma ihåg, jag tappar bort saker och glömmer allt. lite oklart vad jag stoppade i mig faktiskt & det är skrämmer mig att det är permament
2 kartor!? 😲
Kanske dags att sluta eller dra ner på det åtminstone?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!