Nej, du kan absolut inte vejpa koncentrat/vax i en vape som Arizer Solo 2, inte en enda gång, inte ens lite. Har du gått in på smoketower.com eller magicvaporizers.se eller vaposhop? Jag har köpt alla vapes som dom någonsin haft, sedan typ 2018. Alla sorter. Jag har till och med Ghost MV1 (OG).
Jag vet precis vad som skulle hända i en Arizer Solo 2 om du pillade i hasch och det är att det skulle bli en platt pannkaka som snart blir svart av temperaturen (högsta), och snart har du i skålen en svart pannkaka men översidan av pannkakan är fortfarande i flytande form och rinner ner genom pannkakan och når dom inre komponenterna. Dom föroreningar som fanns i haschet, det är pannkakan.
Du fortsätter vejpa och du känner definitivt smaken av analen som haschet levererats med, och det kommer lite ånga, och du börjar bli lite hög, men du har sugit på den här i 10 minuter nu. Du inspekterar pannkakan och ser att det finns i skålen spår av hasch överallt. Pannkakan liksom ramlar ur, men i övrigt är det en sörja av alltihopa. Du vänder upp och ned på vejpen och slår på den för att öka temperaturen, men det är mikroskopiska föroreningar i haschet som är kvar i enhetens inre och det här är numera permanent din vape.
Det går att bokstavligen skrapa bort sidorna i skålen, gör det väldigt försiktigt, och sedan byta ut nätet i botten av skålen och försöka skrapa bort det som fanns under nätet. Men det inuti enheten är där för evigt, och har du sådan tur som jag hade, så pajjar På-knappen! Yay! Jag har denna legendariska vape men kan inte slå på den! Jag har garanti men då jag vet att jag använde den på fel sätt och vägrar göra mig till åtlöje genom att erkänna det så tog jag den kulan åt dig TS.
Senast redigerad av 2023-01-01 2025-03-10 kl. 18:08.