2025-03-17, 15:17
Medlem
Phobiazis avatar
Så jag har märkt att alla rc som är upp och går att röka freebase verkar kallas ”pv” oavsett vad det är. Ni som är som mig och kan ett hundratal olika som skulle kunna vara vad som säljs - har någon en aning om vad det brukar vara generellt?

A-pvp har jag hört men då vet man inte vad det är för något, knappast troligt.

Vill ju inte chansa när all info man får är ”pv” som om det skulle förklara något
Citera
2025-03-23, 20:12
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Så jag har märkt att alla rc som är upp och går att röka freebase verkar kallas ”pv” oavsett vad det är. Ni som är som mig och kan ett hundratal olika som skulle kunna vara vad som säljs - har någon en aning om vad det brukar vara generellt?

A-pvp har jag hört men då vet man inte vad det är för något, knappast troligt.

Vill ju inte chansa när all info man får är ”pv” som om det skulle förklara något
Fråga den du köper av då den antagligen beställt. När jag köper ”PV” på gatan här i Norrköping ger jag 500kr för ett g och bättre en det inrikes-shopparna har att erbjuda.
Citera
2025-03-24, 21:16
Medlem
Kan vara vilken PV överhuvudtaget låter det som. Störst sannolikhet är väl att det är någon av dem i nuläget oklassade substanser som florerar på marknaden. Å andra sidan verkar det inte vara någon större ovanlighet att sedan lång tid tillbaka klassade substanser dyker upp på gatan i form av nya namn istället för sin kemiska formel. "Kristall" istället för 3-CMC för att ge ett exempel. Så vem vet om det finns 4F-PVP, a-PVP eller någon annan gammal klassiker där ute och ränner på våra gator och torg. Men förmodligen någon tråkig halvt värdelös variant av nyare slag.

RC-substanser bör enligt mig endast säljas av kemiskt kunniga individer och gemene man på gatan som säljer är förmodligen ej det. Så var försiktig med vad du intar och knarka med cykelhjälmen på.
Senast redigerad av Skogsvandring 2025-03-24 kl. 21:19.
Citera
2025-03-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Fråga den du köper av då den antagligen beställt. När jag köper ”PV” på gatan här i Norrköping ger jag 500kr för ett g och bättre en det inrikes-shopparna har att erbjuda.

Och vad vet du eller vad säger den du köper av att det är för substans? Alfa phip var väl den som cirkulerade mest för ett tag sen innan den slutade säljas hos de flesta av utrikes shopparna
Citera
2025-03-24, 22:54
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Och vad vet du eller vad säger den du köper av att det är för substans? Alfa phip var väl den som cirkulerade mest för ett tag sen innan den slutade säljas hos de flesta av utrikes shopparna
Nej jag brukar aldrig fråga men kvaliteten har alltid varit väldigt bra. Men jag beställer oftast.
Citera
2025-03-30, 17:09
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Har frågat men deras svar är bullshit för de köper säkert bulk av någon som beställer. A-pvp påstods det senast och att någon skulle ha det är noll chans..oftast har det varit samma som inrikes shoppar men ibland kan man hitta nå bra, tycker bara det är intressant att folk inte har en aning om vad de faktiskt säljer för substans, samt att köpare verkar tro att ”pv” är den substans som finns trots att det finns sjukt många substanser som sålts o säljs, men försöker man sälja med vad de faktiskt heter så blir folk förvirrade så jag brukade också bara säga ”pv” när sålde av några hundra g åt en shop när den klassades
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in