Citat:
Ursprungligen postat av
Kitty-Cat
Har extrem kronisk migrän. Nu har all ork gått ur mig och jag vill bara lämna allt detta hemska.Önskar jag var ett djur som kan avlivas på humant sätt. Vården bara säger ja vi ska testa denna medicinen och så får man vänta i månader, sen samma sak och vänta i månader igen. Så har det hållit på i två år nu och inget har hjälpt. Planen att ta min ihopfällbara träpall och åka till en hög bro i STHLM. Ställa mig på pallen för att komma över skyddsräcket och kravla mig över. När det är mörkt ute så ingen ser.
Säg att dom ska skriva ut medicin mot epilepsi! Den ska du ta med migrän medicin. Jag har en vän som har migrän liknade huvudvärk som aldrig slutade. Men redan efter 1 v på epilepsi tabletterna började det ge med sig. Personen hade då gått med huvudvärk från helvetet i ett år, så det låter som du har nått liknande.
Du är för ung för att avsluta ditt liv vi ska alla dö en dag men prova det här först innan du funderar mer på föregående tankar.
Skriv till mig om du behöver veta mer och om jag kan hjälpa dig, om jag så ska följa med dig till läkaren så gör jag det.