• 6
  • 7
Igår, 18:42
Medlem
Nozzibobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phillyluke
Jag vet vilken vakt du menar, han är genomvidrig tyvärr
Är det han som har blivit huggen?
Eller....
Citera
Igår, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Mr tattoo?

Lite osäker men nu när jag tänker på det så har han nog armarna fyllda med gaddar
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Lite osäker men nu när jag tänker på det så har han nog armarna fyllda med gaddar

Finns en längre vakt med tatueringar.
Citera
Igår, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Finns en längre vakt med tatueringar.

Han är nog rätt lång. Ett riktigt jävla svin. Har en arrogant uppsyn och frågar direkt "hur var det här då, hur många öl har vi druckit ikväll då? Förvisso kör 99% av alla vakterna i Stockholm med den jävla inledningsfrasen vilket gör att feststämningen som fanns släcktes omgående. Dock utmärker han sig med att gå hela tiden mellan entren och baren för att kolla om det finns någon stackare han kan kasta ut. Det är nästan så man får gömma ölen så inte herr Gestapo tar den.

Åter igen, man ska inte behöva bli knivhuggen och jag hoppas oavsett vem det är att personen klarar sig MEN jag är inte förvånad när man kör denna stil, då slutar det illa förr eller senare.
Citera
Igår, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Han är nog rätt lång. Ett riktigt jävla svin. Har en arrogant uppsyn och frågar direkt "hur var det här då, hur många öl har vi druckit ikväll då? Förvisso kör 99% av alla vakterna i Stockholm med den jävla inledningsfrasen vilket gör att feststämningen som fanns släcktes omgående. Dock utmärker han sig med att gå hela tiden mellan entren och baren för att kolla om det finns någon stackare han kan kasta ut. Det är nästan så man får gömma ölen så inte herr Gestapo tar den.

Åter igen, man ska inte behöva bli knivhuggen och jag hoppas oavsett vem det är att personen klarar sig MEN jag är inte förvånad när man kör denna stil, då slutar det illa förr eller senare.

I fredags var det en tjomme som inte fick komma in, antingen var det byxorna eller skorna ''det var fel på'' han kanske kom tillbaka för att hämnas.
Citera
Igår, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Samma här. Men fast i Göteborg. Vakterna går oftast på mig pågrund av jag är kortast i kompisgänget och då känner väl dem någon slags dominans…. Dem är väl bittra för dem inte nådde polisyrket…. Ingen förtjänar ju att bli knivskadad men dem gör det inte enkelt för sig pga sin kassa attityd mot gästerna.

Märkligt hur vissa har det auran. Jag är rätt kort också, men har inte blivit utkastad på över 20 år, och då har det varit mitt egna fel. Ordningsvakter är alltid trevliga och jag pratar ofta med dem då jag jobbar med liknande. Men det säger jag inte till dem. De är alltid trevliga och skojfriska ändå. Vissa har uppenbarligen svårt att inse vilka signaler de själva skickar ut, och att de inte beter sig bra.
Citera
Idag, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Märkligt hur vissa har det auran. Jag är rätt kort också, men har inte blivit utkastad på över 20 år, och då har det varit mitt egna fel. Ordningsvakter är alltid trevliga och jag pratar ofta med dem då jag jobbar med liknande. Men det säger jag inte till dem. De är alltid trevliga och skojfriska ändå. Vissa har uppenbarligen svårt att inse vilka signaler de själva skickar ut, och att de inte beter sig bra.
Ahh jo det är riktigt synd när man man bara vill gå ut och ha trevligt. Jag själv är ingen bråkmakare eller stökig så då känns det ännu mer otrevligt och orättvist. Och inte särkilt full och vissa fall inte alls påverkad.
Senast redigerad av Backadalen Idag kl. 06:25.
Citera
Idag, 09:06
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Varför är det så stökigt runt medborgarplatsen? Krogtätt eller bråkstakar som söker sig dit som dit just för att de typ söker bråk? Inte så länge sen det skedde dödsmisshandel där också startat med bråk på krogen.

Knutpunkt och mycket krogar.
Citera
Idag, 09:38
Medlem
En granne jobbar ibland på en av krogarna på Folkungagatan, tydligen samma bolag som har dörrvakter på Kellys, Dickens, Honey Honey osv. Stämmer att det är en av vakterna på Kellys som blev knivskuren och det verkar som att det är rätt person som är gripen. Inte helt ovanligt med våld på krogarna, har själv varit vittne till en knivskärning på Folkungagatan för några år sedan.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in