Igår, 16:05
Medlem
Zeusys avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ter-sprangning

Citat:
Under fredagsnatten exploderar något i porten till Suzan Tekins bostadsrättshus på Kungsholmen. En kort stund senare hängs hon ut på Flashback som medlem i ett kriminellt släktnätverk.

– Folk hittar på saker om mig. Jag blir sårad. Det är inte kul att bli uthängd på det sättet, säger hon.

FB levererar på SVT. Oskyldig eller inte?
Citera
Igår, 16:23
Medlem
Mindbusinesss avatar
I vilken tråd hängs hon ut?
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Satt och läste just de där inlägget och fick för mig att just de där användarna som nämns i klippet faktiskt är några weirdos.

Låter som om det är en kriminell klan själva, så mycket som de påstås låtsas veta om det.

Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Som ett sätt att skylla sig förstås, subban tillhör en kurdisk kriminell klan.

Varför är ni såna mongon?
Senast redigerad av TedGaandie Igår kl. 16:29.
Citera
Igår, 16:28
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
I vilken tråd hängs hon ut?

(FB) Explosion på Lagerlöfsgatan, Kungsholmen i Stockholm (2025-04-19)
Citera
Igår, 19:02
Medlem
Raktinyllets avatar
Om någon kallar sig för "sparka-horans-ftta" ska man nog ta vad personen skriver med en stor näve salt
Citera
Igår, 19:29
Medlem
Jan Axelsson har ansvaret eftersom han är ansvarig utgivare. Vad jag vet så finns det ingen annan ansvarig enligt lagen om ansvar för elektroniska anslagstavlor.
Citera
Idag, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komutnukompis
Jan Axelsson har ansvaret eftersom han är ansvarig utgivare. Vad jag vet så finns det ingen annan ansvarig enligt lagen om ansvar för elektroniska anslagstavlor.
Ja nu ligger Axelsson illa till igen.. Och MODS OCH ADMIN kommer behöva censurera ännu mer och förklara sig gick ju sådär sist.. Sjunger FB på sista versen tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in