Citat:
Ursprungligen postat av
silverring
Flyger planen av sig själva? Kan man resa? Man man hade väl hoppat in i en bil åkt runt lite.
Alla plan, färjor, bussar och tåg går som vanligt med autopilot men är helt tomma. Stockholm, Mallorca, London, New York och Sälen står kvar men gatorna är helt folktomma. Dock inte mörka nattetid. 7eleven har sina mackor och cigaretter som vanligt, apoteken medicin osv. Riksdagen, riksbanken, alla museum och universitet står olåsta och öppna.
Allt guld, silver och alla diamanter och pengar i världen är dina om du vill ha dem. Någon lösdrivande hund och katt springer kanske längs gatorna men i övrigt ingen skillnad.
Det finns inga lagar men vapenskåp kan ni bryta upp och använda mot eventuella rovdjur. I vilken stad hade ni stannat och bosatt er?