• 1
  • 2
2006-09-05, 16:46
Medlem
Mysonoxens avatar
Jag fick denna dag valmaterial från SD.
Då jag kollade märkte jag att röstsedlarna saknades.
Kan det vara så att valsabotaget satt igång i praktiken.

Jag har i o f s redan röstat (blankt) men jag úndrar om fler av er blivit utsatta för detta.

Dessutom ryktas det att mannen bakom sabotaget är son till hovets taleskvinna, Elisabet Tarras-Wahlberg, vilket skulle bekräfta att överklassen som vanligt topprider rödingarnas aktioner.
Citera
2006-09-05, 16:59
Bannlyst
Jag har fått propaganda från SD fast det står skrivet på min brevlåda att jag inte vill ha information från SD och dylika organisationer.
Citera
2006-09-05, 17:03
Medlem
Tankards avatar
Helt hypotetiskt naturligtvis:

Talade med en bekant som jobbar på posten i sthlm, han sade att han inte delade ut den skiten. Jag konfronterade honom då med demokratiaspekten i deras handlande och han erkände faktiskt att det nog var fel gjort Dock lät det på honom som att det var tämligen vanligt bland arbetskamraterna!!!
Det värsta är att han knappast har någon politisk kunskap alls att tala om och har således inte tagit något personligt ställningstagande, utan gjorde sannolikt bara som "arbetspolarna".
Citera
2006-09-05, 17:20
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
Jag har fått propaganda från SD fast det står skrivet på min brevlåda att jag inte vill ha information från SD och dylika organisationer.

Skulle jag skriva vilka jag INTE ville ha info från skulle dörren inte räcka till.

Dock ska självklart alla partier oaktat om de är kommunister, nazister, sossar eller annat pack ostört kunna få dela ut valinformation. Men denna debatt tas ju redan i en annan tråd.
Citera
2006-09-05, 17:33
Medlem
Vilsens avatar
Jag måste säga att jag respekterar alla brevbärare som inte bryr sig om det här men som hänger på syndikalisterna bara för att de är lata och vill slippa jobba.
Det är de som är ryggraden i Sverige
Citera
2006-09-05, 17:36
Medlem
pöbelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Jag fick denna dag valmaterial från SD.
Då jag kollade märkte jag att röstsedlarna saknades.
Kan det vara så att valsabotaget satt igång i praktiken.

Jag har i o f s redan röstat (blankt) men jag úndrar om fler av er blivit utsatta för detta.

Dessutom ryktas det att mannen bakom sabotaget är son till hovets taleskvinna, Elisabet Tarras-Wahlberg, vilket skulle bekräfta att överklassen som vanligt topprider rödingarnas aktioner.

?? Du fick ett slutet "SD-kuvert" där valsedlar saknades?
Citera
2006-09-05, 17:44
Medlem
Vryzass avatar
Själv skulle det aldrig falla mig in att rösta på SD (dom är ju sossar för i helvete!), och jag tycker att de konspiratoriska teorierna på det här forumet är rejält överdrivna.

Ju mer som SD motarbetas på odemokratiska medel, desto fler sympatiröster får dom. Och själv är jag övertygad om att sålänge som de etablerade partierna inte tar tag i invandringspolitiken, så kommer ett parti som SD någon gång i framtiden att växa explosionsartat.

Sluta attackera allt och börja bida er tid istället. Om dagens situation fortsätter så kommer den att komma.

Vardagsrasismen är mer utbredd än man tror i Sverige. Det kallas vardagsrasism eftersom det inte är något som folk talar om. De enda som talar är mångkulturellkramare, resten håller tyst. Vid en omröstning skulle nog majoriteten att rösta nej vid en fråga om fortsatt massinvandring. Därför då kommer det verkligen till kritan och det handlar inte längre om en tävling i vem som kan vara mest pk.
Citera
2006-09-05, 17:45
Medlem
Tankards avatar
Citat:
Skulle jag skriva vilka jag INTE ville ha info från skulle dörren inte räcka till.

Dock ska självklart alla partier oaktat om de är kommunister, nazister, sossar eller annat pack ostört kunna få dela ut valinformation. Men denna debatt tas ju redan i en annan tråd.

Hupp??? Fel tråd, sorry.
Citera
2006-09-05, 17:57
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pöbeln
?? Du fick ett slutet "SD-kuvert" där valsedlar saknades?

"Halvöppet" om jag säger så, invikt flik. sitter någon och öppnar kuverten kan man ju undra?
Citera
2006-09-05, 18:21
Bannlyst
Jag bor i Malmö o fick SD material. Allt var där. Jag fick material även från kommunistiska partiet o allt var där. Precis som det skall fungera i en demokrati. Malmös brevbärare är nog av förståeliga skäl inte lika "fiiiina" som miljonärsvänsterns ungar i Stockholm som vill "fööörbjuda" vanligt folk att tänka själva.
Citera
2006-09-05, 18:27
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
"Halvöppet" om jag säger så, invikt flik. sitter någon och öppnar kuverten kan man ju undra?
Verkar ju inte klokt. Vill man sabotera så är det ju enklare att slänga skiten. Låter som (sd)s valarbetare klantat sig/saboterat själva.
Citera
2006-09-05, 18:33
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
Verkar ju inte klokt. Vill man sabotera så är det ju enklare att slänga skiten. Låter som (sd)s valarbetare klantat sig/saboterat själva.

Så kan det ju också vara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in