2018-11-07, 16:57
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
terigen, officiellt r frunderskningen mot mig nedlagd. Ingen ny misstanke har delgetts mig. Jag har inte frhrts sedan 1999. Det jag talar om r juridik. Vad polis sedan har fr arbetsteorier r helt irrelevant.

1999 visste inte Polisen vad de vet idag. Att du ljugit dig ur situationer Ricard, dr faktum med dit namn str skrivet svart p vitt. Nu kan du inte neka till tiden som var fre de aktuella brotten och den bekantskapskretsen du tillhrde.

Brja tala nu Ricard, ljug inte mer.
Citera
2018-11-07, 20:39
Citat:
Ursprungligen postat av ante70
klagaren kan skert ha lagt ner sin misstanke och mda i saken, men fr Bo Lundqvist i Kalla Fall gruppen r han DEN misstnkte.

Kalla Fall gruppen har hittat ngon mycket viktig detalj som binder RN till vad han frut nekat till.
Citera
2018-11-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Kalla Fall gruppen har hittat ngon mycket viktig detalj som binder RN till vad han frut nekat till.

Menar du att polisen har gjort ett genombrott i utredningen? Kan en hktning vara p gng?
Eller svammlar du bara?
Citera
2018-11-08, 07:31
Citat:
Ursprungligen postat av Angleone
Menar du att polisen har gjort ett genombrott i utredningen? Kan en hktning vara p gng?
Eller svammlar du bara?

Sanningen r att alla mnniskor i trden KAN lsa sig till vem sngaren i black/death metall bandet Non Serviam, frn Kristianstad R.

Sledes bevisar denna detalj den mrka sidan av RN.

Den som inte kan se bandmedlemmarna, nr man googlar Non Serviam via Wikipedia mste ju vara RN sjlv.
Citera
2018-11-08, 10:11
Medlem
Citat:
Sanningen r att alla mnniskor i trden KAN lsa sig till vem sngaren i black/death metall bandet Non Serviam, frn Kristianstad R.

Den som inte kan se bandmedlemmarna, nr man googlar Non Serviam via Wikipedia mste ju vara RN sjlv.

Det r INTE samma person. Lgg ner ditt skitsnack nu. Hur svrt r det att leta upp en bild p bandet i frga fr att dubbelkolla om det verkligen r samma person och inte bara samma namn? Tror du inte att det vore vida knt redan om trippelmrdaren sjng i ett "sataniskt" metalband?

Kolla hr: https://www.metal-archives.com/bands/Non_Serviam/1304
Killen nst lngst till hger r deras sngare och jag har trffat honom flera gnger.
Citera
2018-11-08, 10:42
Citat:
Ursprungligen postat av kruvajang
Det r INTE samma person. Lgg ner ditt skitsnack nu. Hur svrt r det att leta upp en bild p bandet i frga fr att dubbelkolla om det verkligen r samma person och inte bara samma namn? Tror du inte att det vore vida knt redan om trippelmrdaren sjng i ett "sataniskt" metalband?

Kolla hr: https://www.metal-archives.com/bands/Non_Serviam/1304
Killen nst lngst till hger r deras sngare och jag har trffat honom flera gnger.

DU. ..... har vl trffat RN mnga gnger ocks va?
Sataniska band. .... ville offra ven Mnniskor p 1990 talet.
Hmmm iallafall var ju RN ven manager fr just Non Serviam. .

Du verkar vara nra kopplad till Non Serviam, sprutar de ocks blod p scenen?
Citera
2018-11-08, 11:12
Medlem
Citat:
DU. ..... har vl trffat RN mnga gnger ocks va?
Sataniska band. .... ville offra ven Mnniskor p 1990 talet.
Hmmm iallafall var ju RN ven manager fr just Non Serviam. .

Du verkar vara nra kopplad till Non Serviam, sprutar de ocks blod p scenen?

Nej, den RN som r trdens huvudperson har jag aldrig trffat. Jag har ingen nra koppling till bandet och har aldrig sett dom live, men om de sprutade blod eller inte r knappast relevant fr trden.
Citera
2018-11-08, 12:23
Medlem
Citat:

Tror du att sngaren i Non Serviam skulle kunna vara bakom "Lelles" frsvinnande? I s fall r det mjligt att trippelmrdaren r helt oskyldig. Han kan ha blivit ditsatt.
Citera
2018-11-08, 12:56
Medlem
Citat:

Vad har det med min frgestllning att gra? Citerade du fel eller frstod du inte vad jag undrade ver?
Citera
2018-11-08, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Tror du att sngaren i Non Serviam skulle kunna vara bakom "Lelles" frsvinnande? I s fall r det mjligt att trippelmrdaren r helt oskyldig. Han kan ha blivit ditsatt.

Jag kan bara "pressa" p de uppgifter jag hrt.. Det skulle vara bra om RN ppnar munnen och brjar tala. .. allt. .han hrt.. minsta lilla detalj. .. (det var vida knt inom den typen av musik, vad de str fr, vill gra, och kan gra. ... fr att behlla sin egen image).
Citera
2018-11-08, 13:39
Citat:
Ursprungligen postat av Angleone
Vad har det med min frgestllning att gra? Citerade du fel eller frstod du inte vad jag undrade ver?
Ja, jag tror att det r en ny hktnings klausul planerad.
Sedan flera mnader tillbaka.

(Jag flyttar nu till trden fr L*ll* , s blir det rtt).
Senast redigerad av Fiddleback 2018-11-08 kl. 13:50.
Citera
2018-11-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, han r inte avskriven -- vilket han ocks sjlv sger i sitt svar till mig.

Avskriven r den som har ftt frunderskningen mot sig nedlagd. Det vet vi att s har skett. Vill du inte kommentera det? Att bli helt avfrd frn utredningen r en annan femma.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Sen undrar jag ver det dr med att skriva och lsa nyanserat? r din kritik mot mig att jag inte lindar in saker i bomull och rosa fantasier?

Nej, min kritik mot dig gr ut p att du saknar frmgan att skriva och ta till dig saker p ett nyanserat stt. Ditt senaste inlgg i den hr trden r ett av otaliga exempel p detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in