Citat:
Ursprungligen postat av
Elouise
Det börjar bli vanligare och vanligare att unga och även riktigt snygga killar köper sex,
Så är det även i Asien kan jag bekräfta. I Pattaya som haft pedofilstad rykte i evigheter ser man gott om killar i 23-35 års åldern som ser bra ut och är fullt socialt kompetenta.
Sen handlar nog sexköp om många olika saker. Vissa köper verkligen SEX, vill knulla, få utlösning, leva ut en fantasi. Vissa kanske är blyga etc och kan ej hitta någon annan. Andra tycker det är bekvämt. Vissa tänder på makten/kontrollen. Skälen är många.
Men I Asien där man mer köper en flickvän för kortare eller längre tid är det många många som vill ha lite sällskap, tillgivenhet, kramar, hålla om någon när man sover, vara snäll/romantisk med någon, få uppskattning m.m, m.m...
80-90% av männen som kommer hit till Asien är schysta mot tjejerna...Men sen finns de riktiga svinen som tror de köpt en annan människa för 24 timmar och kan göra precis vad fan som helst mot henne...Psykopater finns överallt.
Jag är 33år. Jag köpte "sex" första gången i Bulgarien när jag var 19...Jag träffat prostituerade i Sverige, Tyskland, Polen, Thailand, Filippinerna...Jag har delat lägenhet med aktiva prostituerade, jag har haft långvariga relationer med fd prostituerade...I flera år har jag umgåtts dagligen med aktiva prostituerade (vänner etc)
Jag har hört så många historier...Det är stor skillnad på "hora" och "hora"...en kidnappad baltiska i en förortslägenhet skulle jag aldrig i mitt liv "våldta" ...men en tjej som av egen fri vilja tagit arbete på en bar där hon får välja vem och om hon vill gå med någon, där vi pratat och festat i flera timmar (lärt känna varandra lite grann) så är det en helt annan sak...
Finns så mycket att säga om detta att jag kan skriva hela natten.