Citat:
Ursprungligen postat av
Stiinis
Jasså vart är det då?
Hemliga grupper. Säger inte mer. Ligger inte i mina intressen att hjälpa folk som dig. De får sköta sin grej, jag bryr mig inte. .
Mitt tips är att du promt slutar nätdejta. Varför är du ens där?
Är du ful som en gris?? Om inte, skaffa en partner irl och sluta hora runt med din identitet bland okända män...