Citat:
Ursprungligen postat av
Hoppsasteg
Det är alltid för få forskare och naturvetare.
Och troligen även i år, för många influensers och idrottsstjärnor, vars följare inte ens vet vad P1 är, och desto mindre vet hur man ställer in det på en radio eller har SR-appen i sin mobil.