Citat:
Ursprungligen postat av
FisringRickard
intressant, så du kör lite epsteinvibe? De funkar men känns som polisen skulle leta efter dig extra mycket om de rörde sig om barn
Ja, Epstein är intressant.
Det gäller att vara värst.
Hela grejen med att vara värst är att alla ska bli ren tvättade av att se på mig.
En hustru mördare kan förlåta sig själv och känna sig som en värdefull människa när han ser på mig.
Därmed frälser jag hela världen.
Det bästa är att man inte behöver göra något heller .
Man behöver bara få folket att tro på dig.
Om dom tror på ditt offer, så är dom frälsta.
Att det aldrig fanns något barn spelar ingen roll alls