2026-06-18, 16:31
Medlem
Män mellan 50-60 har som bekant normalt hög, eller mycket hög, sexlust. Det som vill fortplantning till varje pris behöver att män befruktar kvinnor. Deras jämnåriga, eller något yngre partner, har avtagande sexlust - ibland obefintlig. För att maximera antalet barn borde unga fruktsamma kvinnor tända på dessa män. Men det gör de i allmänhet inte. Mogna mäns fertilitet tas inte tillvara!
Citera
2026-06-18, 16:35
Medlem
franges avatar
Har dessa äldre män gott om resurser (pengar) och status (kändisskap), så kommer fittsaften flöda ändå.

Leo DiCapri är 51 och vadar i yngre fitta, likaså Johnny Depp som är 63.
Citera
2026-06-18, 16:37
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Jävla kommunist, det är väl för fan upp till mannen att göra sig attraktiv om han vill få sprida sin säd!

Citera
2026-06-18, 16:40
Medlem
Hur rimmar det med testosteronproduktion?
Hur kan en 60 åring bli attraktiv för en pilsk 19 åring?
Det är en sjukt absurd tråd detta. Skulle det vara så skulle massor av gamlingar bilda familj med tonåringar eller?
Citera
2026-06-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Det är en sjukt absurd tråd detta. Skulle det vara så skulle massor av gamlingar bilda familj med tonåringar eller?
Förlåt 😅😂 jag tycker att det här är roligt!!
Citera
2026-06-18, 16:44
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
För att maximera antalet barn borde unga fruktsamma kvinnor tända på dessa män.

Men om du nu vill göka ungt får du väl åka till något u-land och köpa någon ung dotter då. Iofs lär hon inte tända på dig, men hon kommer nog att göra som du säger i alla fall?
Citera
2026-06-18, 16:47
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:

Antar att stora tillgångar väger upp ett luggslitet yttre, i alla fall verkar det så? Sedan tror jag inte de 60-åringar som ligger med 19-åringar tänker på familjebildning i första hand, var det verkligen din första tanke?
Citera
2026-06-18, 16:51
Medlem
Sammanfattat: Vem tar tillvara äldre mäns säd?
Citera
2026-06-18, 16:54
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamHelge
Män mellan 50-60 har som bekant normalt hög, eller mycket hög, sexlust. Det som vill fortplantning till varje pris behöver att män befruktar kvinnor. Deras jämnåriga, eller något yngre partner, har avtagande sexlust - ibland obefintlig.
I min värld låter det konstigt, tänker du enbart på par nu?
I åldern 25-40 härjade jag som värst bland luder på krogar i hela landet när jag reste runt i tjänsten. Det hände ofta att man fick kvinnor i 40 års ålder som var kåta som djur. Vissa levde i en relation och vissa var frånskilda.
Citat:
Sammanfattat: Vem tar tillvara äldre mäns säd?
Enkelt svar, Thailändskor som är 20-30 år yngre.
Citera
2026-06-18, 16:57
Medlem
franges avatar
Citat:
Tror du det är många pilska 19-åringar som skulle säga nej ifall Johnny Depp skulle börja ragga på dem på krogen?
Citera
2026-06-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
I min värld låter det konstigt, tänker du enbart på par nu?
I åldern 25-40 härjade jag som värst bland luder på krogar i hela landet när jag reste runt i tjänsten. Det hände ofta att man fick kvinnor i 40 års ålder som var kåta som djur. Vissa levde i en relation och vissa var frånskilda.
Enkelt svar, Thailändskor som är 20-30 år yngre.
Jo jag vet att kvinnor kan vara kåta runt 40, men sedan i och med klimakteriet avtar det och barn blir det inga. Då borde de unga tända på dessa äldre herrar som kanske inte är helt perfekta pappor - till och med döende - men det verkar inte moder natur bry sig om...
Citera
2026-06-18, 17:14
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Då borde de unga tända på dessa äldre herrar som kanske inte är helt perfekta pappor - till och med döende - men det verkar inte moder natur bry sig om...
Det enda som yngre skulle dras till vore väl en god ekonomi? Man blir ju knappast fysiskt attraktiv med åren. Att skaffa barn med gammal sperma är väl heller inte speciellt bra. Barnet riskerar ju att födas med en massa defekter, ofta psykiska problem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in