Citat:
Ursprungligen postat av
TracingHeritage
Det du skriver är exakt lite av det jag menar... Gud tycks mena på att jag ska gå till aktiv handling. Vet inte om det är Paulos som säger att tro utan handling är menlös?
Ja men jag tror det aktiva består mest i saker man göra i vardagen som kan betyda mer än man tror, t ex visa vänlighet, vara hjälpsam och liknande, snarare än att man ser sig som utvald eller inbillar sig att man ska göra märkvärdiga saker.