Flashback bygger pepparkakshus!
2004-07-21, 16:46
Medlem
sixxs avatar
Nu har ni snart tagit upp alla reklamer som går, finns det inga bra?

Mitt hatobjekt är den där Grumme tvättsåpa-reklamen som gått i 10 år med jämna mellanrum. Om ni inte vet vilken jag menar ser ni inte på TV...
Citera
2004-07-21, 17:11
Medlem
david_båths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixx
Nu har ni snart tagit upp alla reklamer som går, finns det inga bra?

Mitt hatobjekt är den där Grumme tvättsåpa-reklamen som gått i 10 år med jämna mellanrum. Om ni inte vet vilken jag menar ser ni inte på TV...

den där tjejen med rå-nittiotalskläder?
Citera
2004-07-21, 18:34
Medlem
keffemil_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveOne5

Och värst, som fan har plågat mig sen barndomen, den där jävla fikusen i nya haribo reklamen(bland annat, han förpestar ju alla möjliga reklamer) med bungeejump som har sån jävla jobbig röst "hohahahaheeheohaihihaohahaoo köp 3 haribo så får du ett fotoalbum heheohaoheasoheaiha *bög* ". Otroligt att ingen nämnt den före mig

Den där störiga jäveln får mig att vilja knulla mitt eget ansikte med glas och vinäger!!! :mad: Jag har bestämmt mig för att varje gång jag i affären ser en
Haribo-påse och funderar på att köpa den så ska jag skära av någon kroppsdel... :mad: :mad: :mad:

Jag har också en tvångstanke om att om jag ser en hel
Jamba-reklam(går exakt hela tiden på MTV!) så måste jag straffa mig själv. Hårt.
Citera
2004-07-21, 19:34
Medlem
den där boxerreklamen förut med den där animerade gubben var grymt störande. Det finns dock en reklam som ligger och slumrar i mitt minne, dom ahr slutat med den tror jag men den gick ofta förr i tiden.....Hatade den så mycket att jag tydligen har förträngt den. Har läst alla era inlägg och det var ingen som nämnde den. Kanske lika bra att inte riva upp det här gamla såret.
Danonino heter den där yoghurtprodukten med han som springer ut på trappan och skriker. Ganska vidrig helt klart, minns att min kompis vägde den mot den som jag inte minns, men den klår den inte. Fan oxå, minnet är inte vad det har varit
Citera
2004-07-22, 09:30
Medlem
Ninjans avatar
ahhh, en annan favorit jag älskar att hata är Ramlösa reklamen.
Den med gubben med världens perversaste tonläge som pratar.

"Ramlouuuuöööösaaa"

Man kan riktigt höra den självgoda tonen i hans röst.
Som att han själv verkar tro att han ligger inne med en porrig sängkammar vibrato , när han i själva verket är en welterviktare i jämförelse med tex Bengt Magnusson.

"Ramlouööööösaaaaa"

Jag kan se honom sittandes i studion iförd sin scout-dräkt när han läser sina repliker....
Citera
2004-07-22, 09:56
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
ahhh, en annan favorit jag älskar att hata är Ramlösa reklamen.
Den med gubben med världens perversaste tonläge som pratar.

"Ramlouuuuöööösaaa"

Man kan riktigt höra den självgoda tonen i hans röst.
Som att han själv verkar tro att han ligger inne med en porrig sängkammar vibrato , när han i själva verket är en welterviktare i jämförelse med tex Bengt Magnusson.

"Ramlouööööösaaaaa"

Jag kan se honom sittandes i studion iförd sin scout-dräkt när han läser sina repliker....

Det är Stellan Skarsgård... vet inte hur du jämför med Bengt Magnusson men...
Citera
2004-07-22, 10:05
Medlem
sixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david_båth
den där tjejen med rå-nittiotalskläder?
Just den! "Det tycker jag verkar bra för framtiden." Gaaah! :mad:
Citera
2004-07-22, 10:13
Medlem
sikass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Den där jävla reklamfilmen för "Dual Action" får mig att spy blod. Jag tror att den gick på TV-butiken på femman för tio år sedan. "Söm man säjer på götebörska: Dä blir soperent"

Man får lust att dammsuga den killens tarmar med ett lååångt dammsugarrör.

hahaha den gubben kommer till mitt jobb och ska demonstrera någon ny fräck produkt
Citera
2004-07-23, 10:36
Medlem
DevilDists avatar
Ni har trots nästan nio sidor missat den mest irriterande, förhatliga, avskyvärda och kräkframkallande reklamen. Mentos Freshmints. AAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klämkäcka ungdomar som hamnar i tankebrydderi - tar en Mentos och gör såklart det dummaste man kan tänka sig (om inte värre) och såklart är det OK, för de har ju tagit Mentos Freshmints !!!! fuckfuckfuckfuckfuck.... Där har man en reklam att döda sig själv till. Eller om man någonsin ska tortera någon kan Mentos-reklamfilmer fungera som kinesiskt vattentortyr. Helvete vad förbannad jag blev nu bara för det...
Citera
2004-07-23, 11:03
Medlem
sixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Ni har trots nästan nio sidor missat den mest irriterande, förhatliga, avskyvärda och kräkframkallande reklamen. Mentos Freshmints. AAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klämkäcka ungdomar som hamnar i tankebrydderi - tar en Mentos och gör såklart det dummaste man kan tänka sig (om inte värre) och såklart är det OK, för de har ju tagit Mentos Freshmints !!!! fuckfuckfuckfuckfuck.... Där har man en reklam att döda sig själv till. Eller om man någonsin ska tortera någon kan Mentos-reklamfilmer fungera som kinesiskt vattentortyr. Helvete vad förbannad jag blev nu bara för det...
Oj, det här med reklamfilmer kan verkligen uppröra!
Citera
2004-07-23, 13:32
Medlem
rashbans avatar
Jag har ett nytt hatobjekt, som visserligen inte knuffar ner Panodil Zapp från förstaplatsen, men som förmodligen intar en hedervärd andraplats: Den där reklamen för det där jordgubbskletet man ska ha på mackor, som slutar med ungen som säger "Mums på mackan!". Istället för att visa glada barn som smetar i sig sockerslisket och glatt bjuder pappa, borde de visa 80-kilos sjuåringar med diabetes som får ett utbrott på pappa när han säger åt dem att äta något annat än sockersörjan med jordgubbssmak på mackan, det vore betydligt ärligare.

En stor spottloska åt alla reklamkonsulter (eller vad det nu kan tänkas heta) som försöker bota sin idétorka genom att alltid ha med barn i reklamer, så det ska bli gulligt och oskyldigt.

Dessutom hatar jag alla reklamer för ringsignaler och skit till mobilen, de som är i stil med "bli lika hipp som alla andra, skaffa en ny ringsingnal varje vecka". +o(
Citera
2004-07-23, 17:51
Medlem
uNderdog_101s avatar
Everywheremoney!
"Tur att Johan har en så förstående mor som skickar mer pengar till golddiggers och fula kläder".
Hatar den med hela mitt hjärta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in