Flashback bygger pepparkakshus!
2004-06-09, 15:13
Medlem
LadyTieras avatar
merciiiii my litle way of saying thank, 'coz thank you means merciiiii

hata!

och rakreklamen, svider? sticker (gesterna)
Citera
2004-06-09, 15:16
Medlem
sifakas avatar
Usla reklamfilmer - mitt favoritämne!
Kommer ihåg en reklamfilm för ett tag sen för Libresse eller nåt annat trosskydd, när en tjej med papperspåsar i bägge händer blir tillfrågad om vägen av en kille, och då sätter människan igång och viftar med ena benet för att visa vägen! Och budskapet skulle alltså vara att trosskyddet satt på plats och ramlade inte ut!
Mycket dummare än så blir det inte.
Citera
2004-06-09, 15:17
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Spiddekage?
Nej då, många av mina värsta fiender är skåningar. Jag reagerade mest på att det bara var en i familjen som snackade grov skånska. Undrar lite över omständigheterna i denna familj, hade sonen blivit deporterad till en uppfostringsanstalt utanför Höör eller något, jag blir konfunderad...

spiddekaga / äggakaka , you say tomato...

Jag vet vilken reklam du menar precis.
-Det skall va nåt spännande, nåt man kan leka med och överraskning!
Vi körde den repliken under hela min militärtjänstgöring varje gång vi fick ut skarpa handgranater
Citera
2004-06-09, 15:19
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sifaka
Usla reklamfilmer - mitt favoritämne!
Kommer ihåg en reklamfilm för ett tag sen för Libresse eller nåt annat trosskydd, när en tjej med papperspåsar i bägge händer blir tillfrågad om vägen av en kille, och då sätter människan igång och viftar med ena benet för att visa vägen! Och budskapet skulle alltså vara att trosskyddet satt på plats och ramlade inte ut!
Mycket dummare än så blir det inte.

AHHHRRRGGGHH vet precis vilken du menar! Jag H-a-t-ar- den i ordets sanna bemärkelse.Den människa som regisserat den borde trepaneras med en flaggstång!..
Citera
2004-06-09, 15:20
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
merciiiii my litle way of saying thank, 'coz thank you means merciiiii

hata!

och rakreklamen, svider? sticker (gesterna)

Fröken Kiera, du har helt tappat mig, vilka filmer menar du? för vilken produkt?
Citera
2004-06-09, 15:23
Medlem
JoffaJaffers avatar
AMF pension!
''Spelar jag golf, e det inte lite töntigt?''

åååååhhhh :mad:
Citera
2004-06-09, 15:26
Medlem
Toffeefee

Toffeefee

Dålig produkt, dåligt namn, urusel reklam... taffligt genomförd (klassisk tysk dubbad), dålig pay-off...
Citera
2004-06-09, 15:27
Medlem
sifakas avatar
Sen har vi ju "Labello for Men - med enhandsgrepp".
Får det att låta som värsta hårdinggrejen att använda cerat.
Citera
2004-06-09, 20:22
Medlem
rashbans avatar
För det första stör jag mig brutalt på alla reklamer med irriterande bluffpåståenden som en del tydligen är dum nog att falla för, typ hudkrämen som "gör din hud 10 år yngre".

Men det jag hatar mest är reklamen för Panodil Zapp (eller vad det nu heter). Den där idioten som står framför kameran och säger "Här är två tabletter. Dom heter panodil zapp. Här är två tabletter. För om man tar två, så upptas dom dubbelt så snabbt som vanlig panodil" eller nåt sånt. Jävlar vad jag stör mig på den. Menar han att tabletterna har mer effekt om man tar två? Amazing! Nobelpriset i medicin till honom, varför tror han att t.ex. Ipren finns i olika styrkor?

Slutligen vill jag även säga att jag hatar all blöjreklam också. Varför ska det vara så otroligt barnsligt, korkat och gulligt? Det är väl ändå inte spädbarnen själva som köper blöjorna?
Citera
2004-06-09, 21:36
Medlem
Racerbyces avatar
Jag hatar den där Konsumreklamen som börjar med ett grymt irriterande visslande och sen nån riktig töntmusik i "slow motion" och sen några visslingar igen.. svårt att förklara men ni vet nog vilken jag menar.. hur länge har den gått? 5 år snart eller vad?? :mad:
Citera
2004-06-09, 21:47
Medlem
JoffaJaffers avatar
''Katter älskar pussi bara för att det smakar så gott'' en tråkig reklam där oxå...d finns hur många som helst...d e bara o slå på tv:n o rabbla upp det här
Citera
2004-06-09, 21:57
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rashban
Men det jag hatar mest är reklamen för Panodil Zapp (eller vad det nu heter). Den där idioten som står framför kameran och säger "Här är två tabletter. Dom heter panodil zapp. Här är två tabletter. För om man tar två, så upptas dom dubbelt så snabbt som vanlig panodil" eller nåt sånt. Jävlar vad jag stör mig på den. Menar han att tabletterna har mer effekt om man tar två? Amazing! Nobelpriset i medicin till honom, varför tror han att t.ex. Ipren finns i olika styrkor?

Slutligen vill jag även säga att jag hatar all blöjreklam också. Varför ska det vara så otroligt barnsligt, korkat och gulligt? Det är väl ändå inte spädbarnen själva som köper blöjorna?

Hehe...De har iaf lyckats förmedla budskapet om Panodil Zapp... Du kan ju det flytande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in