Sprutor: Nej tack! Verkligen ALDRIG!
Heroin(och en del andra opiater): Är säkert världens bästa drog men vågar helt enkelt inte då jag tror att jag skulle tycka om det såpass mycket och att jag då skulle få ångest över att jag inte skulle ta det mer för att jag vet vart det skulle leda till slut. Har man väl en gång testat det så vet man att det är inte så långt borta att göra det igen om någon erbjuder än, ni vet
"äh. en gång till skadar väl inte-jargongen. Sen känns heroin som en gräns jag aldrig skulle kunna gå över.
Änglatrumpet och dylika "gift-pskykedelia": Håller med trådskaparen och man vill ju ändå kunna kontrollera sin tankegång något sådär när man är drogad.
Crack: Nej! Crack skapades för ett och bara ett syfte; att göra en drog som var dyr, extremt beroendeframkallande och med ett kortvarigt rus.
Sedan är det väl ungefär fritt fram för de mesta droger (har givetvis glömt något). Är inte så mycket av "neråt-drog-kille" (förutom cannabis då
). Gillar psykedelia men absolut inte för ofta och har en väldig respekt för sådana droger då jag inte klarar så mycket pskyedelia-flumm på en gång. Party-droger är däremot min grej då jag gillar att festa, gapa, kyssa, snacka, smeka och dansa.
Försöker hålla mitt drogintag ganska lågt då jag helt enkelt har roligare när jag väl tar det då och mår bättre i min vardag då. Har för övrigt en ganska sydeuropeisk syn på droger (eller vad man ska kalla det)
Det var lite tankar om min syn på droger och mitt sätt att bruka dem