Citat:
Ursprungligen postat av
Vattenspridare
Fått höra/läsa att det är enbart ger kallbrand ifall man missar venen och kör in i muskeln?
Nu är detta ett förhållandevis gammalt inlägg men jag vill ändå poängtera vad det handlar om.
Det stora problemet är inte när de missar utan om de träffar. Detta på grund av att de inte filtrerar överhuvudtaget och själva lösningarna är gjorda på tabletter. Det är helt galet hur de skjuter ofiltrerade lösningar och är således inte en raketforskning att förstå att blodkärlen kommer att täppas igen.
Att syntesen sedan sker genom en blandning av kodeintabletter, jod och röd fosfor som dessutom görs av smutsiga ryssar utan något som helst säkerhetstänk leder till att slutprodukten blir extremt oren och frätande är inte heller snällt mot den direkta vävnaden vid missade injektioner. Det största problemet ligger dock som sagt i att blodkärlen helt enkelt blir igenpluggade och blod flyter inte igenom som därefter följs av vävnadsdöd.
Tillbaka till trådens fråga:
Jag har väldigt, väldigt svårt för sprutor. Är det något jag är rädd för är det injektioner och jag blir illamående när jag ska ta blodprover på sjukhuset. Således kommer jag inte att injicera droger och har aldrig haft tanken att göra det heller. Där går min brännpunkt. Att röka, snorta, svälja eller plugga droger är ingen fara; bara jag slipper att skjuta dem.