Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-21, 23:17
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
SuperMarioLngben.... Klarade inte ens frsta banan
Sjukt svr!
Citera
2009-04-22, 16:52
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag r en dilettant nr det kommer till spel och var nnu vrre nr jag var yngre. Jag klarade exempelvis aldrig Darkwing Duck p NES, trttnade fr att sista banan var fr svr och var s pass liten att det dr med passwords var ointressant.

Mega-Man 2 klarade jag aldrig heller, men sedan s upptckte jag nintendo8.com och d krde jag igenom bda tv! Mohahaha! Tog vl en 13-14 r att klara allts.
Citera
2009-04-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag r en dilettant nr det kommer till spel och var nnu vrre nr jag var yngre. Jag klarade exempelvis aldrig Darkwing Duck p NES, trttnade fr att sista banan var fr svr och var s pass liten att det dr med passwords var ointressant.

Mega-Man 2 klarade jag aldrig heller, men sedan s upptckte jag nintendo8.com och d krde jag igenom bda tv! Mohahaha! Tog vl en 13-14 r att klara allts.

Mega man 2 lyckades jag i yngre dar. Minns att jag provade fr nt r sedan d gick det t helvete..

Maniac Mansion p svenska klarade jag aldrig
Citera
2009-04-22, 18:59
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
SuperMarioLngben.... Klarade inte ens frsta banan

Vad r det?
Citera
2009-04-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Vad r det?

http://www.youtube.com/watch?v=iDf976VhL1Y

youtube / google is the shit
Citera
2009-04-22, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkey
Oj, alldeles fr mnga spel egentligen. Innan jag klarat av ett spel s har jag oftast kpt ett annat, men kan ta ngra som jag borde spelat igenom.

Devil May Cry 1-3 - Har klarat 4:an, s jag borde kra igenom de andra en gng fr alla.

Final Fantasy VIII-XII -

haha 4an r ju skit ltt hatar den banan nr man r ute i skogen och om man springer fel s kommer man till brjan

jag har klarat ut 2an,3an samt 4an. inte ens spelat 1an men 2an var svrast imo

Sorry for dubblepost
Citera
2009-04-22, 20:09
Medlem
Panzerbat.s avatar
Typ alla Final Fantasy-spel.
Citera
2009-04-23, 21:58
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Dungeon Keeper, Settlers 2... hmm r jag kass p strategi?
dessutom Ballon flight i Ballon Kid till Gameboy... EXTREMT SVRT
Citera
2009-04-23, 22:35
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggra
Var ljligt nra att varva Star Wars: Return of the Jedi p SNES fr flera r sedan men fastnade precis i slutet d jag inte fr mitt liv begrep hur man tar sig ut ur ddsstjrnan utan att explodera??? Spelar ju ingen roll att man flyger hur snyggt som helst utan att krocka i ngot eftersom skeppjveln tappar liv i alla fall fall.

Usch... fick just en flashback av svidande gon och migrn.

Verkligen ett snyggt stt att sabotera ett i vrigt riktigt bra spel; varfr frstod inte vissa spelutvecklare att SNES inte klarade FPS-grafik?
Citera
2009-04-24, 17:43
Medlem
TheDeepSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fniss
Zelda Majoras mask, tyckte det var skit direkt jag slog igng det.

Amen. Zelda i all ra men det spelet sg.
Citera
2009-04-24, 17:47
Medlem
jocce0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeepSix
Amen. Zelda i all ra men det spelet sg.

Mjo majoras mask sg

Satt och geeka ocarina of time och tnkte YES! ett nytt zelda spel....

och sen va det s dligt s jag inte ens varvade skiten
Citera
2009-04-24, 17:51
Medlem
mannys avatar
Mr. Gimmick(NES) hade jag jttesvrt med. Ett av de frsta hindren, nr man ramlar ner i ett hl och ska hoppa medan man glider, dr dog jag _hela tiden_.

Sen hade jag vldigt svrt med Tom & Jerry(NES), min bror fick hjlpa mig var femte minut kndes det som, dom dr dammtussarna och spindlarna tog ihjl mig hela tiden!

Kan vl tillgga att allt jag spelade p NES var galet svrt enligt mig, jag fick mer utav konsolen av att sitta brevid och se min brorsa klara allt :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in