Flashback bygger pepparkakshus!
2009-10-13, 21:17
Medlem
Tsubasas avatar
Mike Tyson's Punch Out, aldrig ens kommit fram till tyson sjlv..
Citera
2009-10-13, 21:55
Medlem
Nstan alla spel jag provat p.
Citera
2009-10-14, 16:32
Medlem
SiN Episodes: Emergence p Steam, krde det i ca en halvtimme och rrde det aldrig igen, inte fr att det var direkt dligt men jag knde aldrig nn lust att spela det.
Bioshock kom jag till den Ubten eller vad det r och det blev ven hr inte av att spela, mest fr spelet var obehagligt att spela.
Citera
2009-10-14, 17:21
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Vietcong, tror jag klarade det ngon gng iofs, men jag klarade aldrig varvningarna..

De dr jvla tunnlarna gr en s galen, att man ger upp
Vad menar du? Du klarade det men klarade inte varvingarna?

Formulera dig bttre.

Ett riktigt underskattat spelfrvrigt. Grymt bra verkligen.
Citera
2009-10-14, 19:22
Medlem
Etis avatar
Avernum 3 (kanske inte r s retro men det har funnits lnge) Jag var nrmre slutet n ngonsin frr. Sparade i en by full med onda rymdmonster och kunde inte ta mig drifrn eftersom alla andra i teamet var dda.
Sen var det inte lika kul att brja om igen...

Dark Castle Fast jag var typ sex r nr jag spelade det och fattade vl inte riktigt vad det gick ut p... Jag ritade till och med en bild p en bana till en dagiskompis

Tony Hawk 2 och 4 Det var alltid syrran som klarade alla banor. Jag hade inte tlamodet att samla massa pong p kort tid. Men free-skate r alltid kul.
Citera
2009-10-14, 20:24
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batcat
Han snackar om mephistno, ett spke typ. Larven r i akt 2

Man vet att man inte spelat p alltfr lnge om man blandar ihop akterna.. Dags att slnga i skivan igen d!
Citera
2009-10-15, 12:12
Medlem
Promotions avatar
Sonic the Hedgehog 3 (tror jag) till Megadrive.

Som jag kommer ihg det:
Kommer till ett rum och vggen gr ner bakom en - man r fast. I andra sidan rummet finns en slags cylinder i golv-hjd som man ska hoppa p fr att f den i en lodrt rrelse. Cylindern rr sig mer och mer och till slut s ska man kunna dyka ner under den innan den ter tpper till hlet i golvet dr den satt.

Jag lyckade aldrig komma ner dr.

Vi va till och med tv personer om det, jag och min kompis. Jag kunde hoppa med Sonic fr att glappet skulle bli stort nog fr Tails, som han styrde, att komma ner. Men det hjlpte ju inget eftersom kameran r fast vid Sonic. Men att gra samma sak med Tails (hoppa) va otroligt mycket svrare eftersom om man tryckte dubbelhopp s brjade han "flyga" och stannade i luften - och d kom cylindern i obalans och stannade av.

(Jag blir galen bara jag tnker p det. )

Edit:
Hittade denna trden:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=901877

Va det s ltt? Helvete, tror jag dr.
Senast redigerad av Promotion 2009-10-15 kl. 12:15.
Citera
2009-10-15, 12:15
Medlem
speedycarlitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promotion

Som jag kommer ihg det:
Kommer till ett rum och vggen gr ner bakom en - man r fast. I andra sidan rummet finns en slags cylinder i golv-hjd som man ska hoppa p fr att f den i en lodrt rrelse. Cylindern rr sig mer och mer och till slut s ska man kunna dyka ner under den innan den ter tpper till hlet i golvet dr den satt.

Vi va till och med tv personer om det, jag och min kompis. Jag kunde hoppa med Sonic fr att glappet skulle bli stort nog fr Tails, som han styrde, att komma ner. Men det hjlpte ju inget eftersom kameran r fast vid Sonic. Men att gra samma sak med Tails (hoppa) va otroligt mycket svrare eftersom om man tryckte dubbelhopp s brjade han "flyga" och stannade i luften - och d kom cylindern i obalans och stannade av.

sonic 2 tror jag, 3an hade knuckles med,

edit, jag r ute och cyklar
Senast redigerad av speedycarlito 2009-10-15 kl. 12:19.
Citera
2009-10-15, 12:39
Medlem
PC MS-Dos baserad. (Har fr mig att det var p en gammal 286'a.)
Wolfenstein 3D. Det var fr sulligt, plottrigt och pixligt. Svrt med 3D innan de frsta 'riktiga' 3D-motorerna kom.

Edit: Korrigering.
Senast redigerad av Shylette 2009-10-15 kl. 12:54.
Citera
2009-10-15, 18:10
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:

Haha, jag och en kompis gav ocks upp dr nr det begav sig. Verkar inte va helt ovanligt.
Citera
2009-10-15, 18:54
Medlem
Cum*s avatar
Citat:

Som jag kommer ihg det:

Edit:
Hittade denna trden:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=901877

Va det s ltt? Helvete, tror jag dr.
Du r inte ensam om att ha haft problem dr. ven om det inte var s lnge s kndes det som man satt i timmar fr att klara det.

Sen nr man kom p hur ltt det egentligen var s gjorde man bara...
Citera
2009-10-15, 19:12
Medlem
1cemans avatar
Resident Evil 4
Var en riktig mes till en brjan s jag pallade inte att spela det ensam.
Kom till slottet sedan hade jag varken tid eller tlamod att spela det...
Sedan p de senare ren skaffade jag pc-versionen har klarat av det ett antal gnger och lste upp allting. Kndes skitbra!

Starcraft
Var ju ett sjukt roligt spel, men tlamodet tog slut snabbare n uppdragen dr..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in