Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-21, 23:31
Medlem
Daniel och Victoria är söta ihop. Victoria är vacker jag undrar hur ni som skriver nedlåtande om henne själva ser ut? Var glada att vi har ett kungahus, det är snart det enda svenska vi har kvar.
Det är viktigt att vi bevarar vårt svenska kulturarv. Kungahusen är en del av detta.
Citera
2010-05-22, 00:05
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veto
Daniel och Victoria är söta ihop. Victoria är vacker jag undrar hur ni som skriver nedlåtande om henne själva ser ut? Var glada att vi har ett kungahus, det är snart det enda svenska vi har kvar.
Det är viktigt att vi bevarar vårt svenska kulturarv. Kungahusen är en del av detta.

Jorå, de ser söta ut tillsammans. Men klarar de inte av det utan att kungliga?

Jag ser okej ut. Hur ser du själv ut?

Det står väldigt illa till om kungahuset skulle vara det enda svenska vi har kvar. Nu är det inte så mycket svenskt heller förresten, och har aldrig varit det, eftersom de mest gift sig med tjocka släkten ute i Europa.

Mälaren var kvar när tittade efter senast. Efter ditt larm om att svenska grejer försvinner måste jag i och för sig titta efter i morgon också.

Jag föredrar att välja vilka kulturarv som ska bevaras. Birgitta Dahl tyckte att monopolteve var viktigt för svenskheten, och ville följdaktligen förbjuda paraboler. Andra tycker att Berts Sommarland är det svenskaste som finns. Du tycker uppenbarligen att bland det svenskaste som finns är när Gaffeln åker iväg för att knulla Utviket i de värmlandsskogarna?
Citera
2010-05-22, 12:51
Medlem
Kungliga reliker
http://www.dn.se/blogg/kronprinsessb...a-reliker-7281
Citera
2010-05-22, 13:14
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jorå, de ser söta ut tillsammans. Men klarar de inte av det utan att kungliga?

Jag ser okej ut. Hur ser du själv ut?

Det står väldigt illa till om kungahuset skulle vara det enda svenska vi har kvar. Nu är det inte så mycket svenskt heller förresten, och har aldrig varit det, eftersom de mest gift sig med tjocka släkten ute i Europa.

Mälaren var kvar när tittade efter senast. Efter ditt larm om att svenska grejer försvinner måste jag i och för sig titta efter i morgon också.

Jag föredrar att välja vilka kulturarv som ska bevaras. Birgitta Dahl tyckte att monopolteve var viktigt för svenskheten, och ville följdaktligen förbjuda paraboler. Andra tycker att Berts Sommarland är det svenskaste som finns. Du tycker uppenbarligen att bland det svenskaste som finns är när Gaffeln åker iväg för att knulla Utviket i de värmlandsskogarna?

Word! Eller när han bedriver sin hobby fotografering: http://www.youtube.com/watch#!v=H5Hj...eature=related
Citera
2010-05-22, 15:37
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Word! Eller när han bedriver sin hobby fotografering: http://www.youtube.com/watch#!v=H5Hj...eature=related

Ja, en av de där försöken att ge lite kulturell fernissa byfånen på Drottningholm. Jag vet inte hur mycket Mattias Klum hade med det hela att göra. Fotona är inte särskilt bra, förutom att de är hyfsade, sådär som man förväntar sig av en hobbyfotograf som vill visa sina bilder.

Min gissning är att Mattias hjälpte honom lite sådär snabbt för att det skulle bli några bilder överhuvudtaget. Men brydde sig inte något eftersom han inte skulle få någon cred.
Citera
2010-05-22, 22:32
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Min gissning är att Mattias hjälpte honom lite sådär snabbt för att det skulle bli några bilder överhuvudtaget. Men brydde sig inte något eftersom han inte skulle få någon cred.

Njurens tråd här, svarar i Gaffelns tråd istället.
Citera
2010-05-23, 20:12
Medlem
alpha-betas avatar
Vad har hänt med Daniel Westlings hårlinje?

Satt i morse och kollade på intervjun med Victoria och Daniel och satt och förundrades över Daniels konstiga hårlinje, vad har hänt med den? hårlinjen har tunnats ut så det är inget nytt, det är snarare hur den tunnas ut? Det ser väldigt onaturligt ut och jag funderade på om han använder sig av något för att dölja sin uttunnande hårlinje. Använder han någon typ av concealer? Tupe? Gjorde han en njurtransplantation eller var han bortrest någonstans och gjorde en hårtransplantation?
Citera
2010-05-23, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Satt i morse och kollade på intervjun med Victoria och Daniel och satt och förundrades över Daniels konstiga hårlinje, vad har hänt med den? hårlinjen har tunnats ut så det är inget nytt, det är snarare hur den tunnas ut? Det ser väldigt onaturligt ut och jag funderade på om han använder sig av något för att dölja sin uttunnande hårlinje. Använder han någon typ av concealer? Tupe? Gjorde han en njurtransplantation eller var han bortrest någonstans och gjorde en hårtransplantation?

Satan vad intressant!
Jag har också kollat på en intervju, och ser nu att Daniel har fått en liten finne!

Snackade med daniel precis, han använder annat balsam
Citera
2010-05-23, 20:30
Medlem
Biverkningar av hans kraftiga medicinering för att få behålla den inopererade njuren.
Citera
2010-05-23, 20:41
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Biverkningar av hans kraftiga medicinering för att få behålla den inopererade njuren.

Ok, är det en vanlig biverkning? För att hans hår verkar ha tunnats ut över hela hjässan?
Citera
2010-05-23, 20:47
Medlem
brianmolkos avatar
Han har ju väldigt konstig frisyr också
Citera
2010-05-23, 20:52
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Nått fel på den befintliga tråden???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera