Citat:
Ursprungligen postat av
Nisse Gandhi
Vad jag vet så började hans karriär i näringslivet med att han helt eller delvis ägde ett mindre gymnastik- och träningsföretag. Verkar märkligt om detta lilla företag kunde lägga grunden till dessa stora uttag.
Kunniga och orädda ekonomijournalister borde gräva djupt i prinsens privatekonomi och affärsverksamhet. Finns säkert ett stort allmänintresse att få information om alla dessa miljoner som Daniel har ”plockat ut”.
Var han inte mer eller mindre bara en simpel pt åt Victoria i början?
Vet inte sanningshalten i detta men har läst att han har ett antal ”kungavänner” att tacka för sitt så kallade entreprenörskap… Att när Victoria väl bestämt sig för honom var man tvungen att göra honom mer ståndsmässig och presentera honom som något mer än bara gympersonalen.
Det är inte helt ovanligt att rika arvtagerskor inleder någon typ av förbindelse med sina personliga tränare eller dylikt. Men de flesta har det goda omdömet att inte ingå äktenskap med dem och jag undrar om inte Victoria ångrat sig under årens lopp. Jag minns att jag på ett internationellt forum läst åtminstone en ögonvittnesskildring av hur Daniel betett sig illa mot Victoria när de var ute i ett privat sammanhang. Att han är elak mot Victoria ska även tagits upp i Edvin och Johannas podd för några år sedan även om jag inte kunde hitta avsnittet efteråt. Och så har vi ju Stoppa Pressarna som av och till refererar till Daniels otrevliga beteende.