Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-30, 16:53
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Ja, jösses, vart är världen på väg? Någon borde göra något.

Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Patetiskt. Att denne okarismatiske bonnläpp ges denna upphöjelse förlänar monarkin ett löjets skimmer.
Det betyder att ni inte längre får dua den forne fitnesstränaren från Ockelbo. Ni måste tilltala honom med "Ers Kungliga höghet", alternativt "prinsen". Vidare måste ni hovniga eller hovbuga inför honom. Om ni sitter i ett rum, som Daniel kommer in i, måste ni alla resa på er.
Citera
2010-05-30, 17:13
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Det betyder att ni inte längre får dua den forne fitnesstränaren från Ockelbo. Ni måste tilltala honom med "Ers Kungliga höghet", alternativt "prinsen". Vidare måste ni hovniga eller hovbuga inför honom. Om ni sitter i ett rum, som Daniel kommer in i, måste ni alla resa på er.

Onekligen en klassresa för denna mediokre man vars enda tillgång enligt TS är en hästkuk. Ytterst modesta intellektuella kvaliteter vilket antagligen är det som gör att han passar in med Victoria och resten av familjen.

HKH vem blir först med ett lämpligt akronym? Keps är väl kanske en , men vad mer?
Citera
2010-05-30, 17:38
Bannlyst
Citat:
Får och får. Finns inte en chans att jag inte duar hela dysfunktionella familjen. Möjligen ska knugen ta av sig hatten och buga för mig som tack för socialbidraget. Och för Njurens gamla polare från Ockelbo kommer han alltid vara Hästkuks-Danne.
Citera
2010-05-30, 17:48
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Får och får. Finns inte en chans att jag inte duar hela dysfunktionella familjen.
Det är enligt den gamla hovetiketten, som kungafamiljen gör allt för att vidmakthålla.
Citat:
Möjligen ska knugen ta av sig hatten och buga för mig som tack för socialbidraget.

Sannerligen! Vad härligt om kungen bockade, bugade och tackade alla vanliga svenska skattebetalare han möter för sitt apanage!
Citat:
Och för Njurens gamla polare från Ockelbo kommer han alltid vara Hästkuks-Danne.
Och för överklassungdomarna, som rör sig i samma kretsar som de kungliga och som anser sig en aning sidsteppade p.g.a. honom, kommer han för alltid vara "Bonden".
Citera
2010-05-30, 18:06
Medlem
Dags att ändra namnet på tråden till H.K.H Prins Daniel Westling
Citera
2010-05-30, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Har du fått solsting eller? Jag trodde du var republikan?
Citera
2010-05-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg
Har du fått solsting eller? Jag trodde du var republikan?

*tillåt mig le igen*
Citera
2010-05-30, 18:15
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Inte förrän efter bröllopet.
Citera
2010-05-30, 18:19
Bannlyst
Citat:
Inte förrän efter bröllopet.
Åh gud, inte du också!
Citera
2010-05-30, 18:28
Medlem
Catings avatar
Bjuder på ett gott skratt
Kolla in denna bilden av gullgossen<,
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.3...hop-med-daniel
Citera
2010-05-30, 18:34
Medlem
Catings avatar
Nähäpp, den bilden fick tydligen inte vara kvar Sitter GPs skribenter och stalkar denna tråden tro?
Citera
2010-05-30, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Nähäpp, den bilden fick tydligen inte vara kvar Sitter GPs skribenter och stalkar denna tråden tro?
Det är ju ingen bild utan bara text på din länk så....

Och ja, samtliga tidningars "journalister" läser varje dag på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in