Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-23, 00:13
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Men lilla vän, det är inte en facebook sida vi snackar om. Snart kommer det nog upp en bild över Daniel.

Har det gått en vecka sen de gifte sig?

Användare 2006 tycker inte att det går fort nog och vill se H.K.H Prins Njure i badbrallor från Söderhavet på Hovstaternas hemsida.
Citera
2010-06-23, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Användare 2006 tycker inte att det går fort nog och vill se H.K.H Prins Njure i badbrallor från Söderhavet på Hovstaternas hemsida.

Cred!
Säkert är dom uppkopplade via satellit.
Under hela bröllopet kunde man via en viss radiokanal följa parazzis som hela tiden bevakade kungafamiljen och skickade bilderna via radiolänk till redaktionen.

Nu vill vi se Hakan topless och Njuren i badbrallor!
Citera
2010-06-23, 09:38
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Jag vill se ärret!
Citera
2010-06-23, 10:14
Medlem
För att inte skrämma lokalbefolkningen med sin berömda "horse cock"
behåller han ständigt badbyxorna på sig.
Citera
2010-06-23, 10:51
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det häftigaste med Prins Daniel tycker jag ändå är att han är född 15 september 1973 - samma dag som Gustaf VI Adolf avlider och Carl XVI Gustaf tar över tronen. Ett helt ofattbart sammanträffande! Vad är oddsen för detta? Såklart att killen ska bli prins!

Det finns fler osannolika kopplingar mellan familjen Westling och Kungafamiljen, men jag tycker att födelsedagen tar priset.

Har vi något klockslag? Det kan röra sig om en reinkarnation av Gustav VI Adolf. Har Viktoria gått i lag med sin gammelfarfar?
Citera
2010-06-23, 11:16
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Jag kan ju sammanfatta de "fem hemliga tecken" som "Bröllopsbladet" räknade upp den 16 juni:

- Det magiska datumet (se ovan)

- Den osannolika barnmorskan:
När kronprinsessan föds på Karolinska sjukhuset i Solna den 14 juli 1977 heter den första personen som ser henne Westling i efternamn.

- Det hemliga föräldramötet:
Victorias och Daniels föräldrar träffades långt före deras barn. På 80-talet var kungen och drottningen på Eriksgata i Ockelbo. Daniels pappa Olle, som var socialchef i kommunen, höll då ett tal för kungaparet.

- Det förtrollade namnet:
Innan Victoria blev tillsammans med Daniel Westling var hon tillsammans med en annan Daniel i åtta år: Daniel Collert.

- Det övernaturliga kanalbygget: När man byggde kanalen vid Brunnby slussar vid sjön Roxen 1819 korsades vägarna för Victorias och Daniels ättlingar. Hennes släkting, kung Karl XIV Johan, inspekterade medan hans (Daniels) släkting, vicekorpral Jonas Dahl, grävde.

Förutom namnet, som jag tycker helt saknar relevans, är det fascinerande sammanträffanden! Hur är det möjligt?
Intressant. Det finns alltså någon form av ockult koppling där, även om den inte är glasklar. Barnmorskan och födelsedatumet är helt klart det starkaste.
Det här hade jag inte väntat mig av det jämngrå kungahuset... men är vi säkra på att detta stämmer? Datumet förstås , men det andra? Kan det vara sånt man uppgett för att verka intressant, det kan lika väl vara psykologi bakom sånt här också, för att få Daniel accepterad såsom "förutbestämd". Hmmm

Varifrån har bröllopsbladet fått dessa uppgifter, minns du det? Å andra sidan om man jämför två random personer så är det oundvikligt att ett antal sammanträffanden infaller. Frågan är då: hur många och vilka kan skyllas på slumpen resp. något "övernaturligt"?
Senast redigerad av Anemon 2010-06-23 kl. 11:37.
Citera
2010-06-23, 13:17
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenTurtle
Någon som vet om Prins Danjel fick ha med sig en enda vän på bröllopsmiddagen? Eller var det enbart släkt och vänner från Victorias sida som var inbjudna?

Han hade iaf flertalet släktingar på middagen, nära vänner var ju med på själva vigseln så nån/några fick nog vara med på middagen också.

Ang. datumen är det ju bara slump och att sköterskan hette Westling...whoa spooky...letar man så finner man. Dock gillar jag reinkarnation-tanken vad gäller den gamle knugen.
Citera
2010-06-23, 15:22
Medlem
Det bästa med bröllopet är väl att vi äntligen fått in lite svenskt blod, bland allt det fransk-tysk-engelska, i kungafamiljen. Enligt tvkommentatorerna är Daniel släkt med Fet-Mats http://sv.wikipedia.org/wiki/Fet-Mats, och det är ju svenskt så det förslår.
Citera
2010-06-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelpop
Olle Westling har förmodligen skrivit sitt tal själv. Man behöver inte vara en övermänniska för att kunna skriva ett tal och Olle har säkerligen en vana i att formulera sig väl både skriftligt och muntligt. Kanske har han kollat upp vad som är ok att ta upp i talet men att han har skrivit det själv tvivlar jag inte på. Med tanke på att Victoria verkar vara ganska spontan av sig så tror jag inte att Hovet skiter ner sig om Olle Westling håller ett egetknåpat framförande -och det gjorde han bra!

Olle Westling är en seger för den svenska modellen
Citera
2010-06-23, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
För att inte skrämma lokalbefolkningen med sin berömda "horse cock"
behåller han ständigt badbyxorna på sig.

Vad får dig att tro att de syns på en strand på smekmånaden? De guppar väl omkring i sin lyxbåt och är nog mest i sängen. Så tolkar iaf jag deras uppträdande mot kvällningen
Citera
2010-06-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Vad får dig att tro att de syns på en strand på smekmånaden? De guppar väl omkring i sin lyxbåt och är nog mest i sängen. Så tolkar iaf jag deras uppträdande mot kvällningen

Sängkammare har väl dom på Haga slott?
Citera
2010-06-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Sängkammare har väl dom på Haga slott?

De hade soffor på planet till Stilla havet, går bra att kopulera i dem. De är ute och seglar med en 7-manna besättning(vad SÄPO-gubbarna egentligen är med för har jag ingen aning om, betald semester? Jobba på båten som pass up?) och har nog mjukt underlag för kopulering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in