2022-02-19, 12:49
Medlem
Ändå en skräll att de sett sig tvingade att kommentera detta rykte. Att allt var bullshit var inte någon skräll, nu följer SPs sätt att piska en död häst, genom att skriva insinuanta artiklar om hur det varit mycket nära skilsmässa men att de tog revansch och lappade ihop äktenskapet bla bla kanske får han väl några klick till som håller honom flytande ett tag till

Ett antal postare här har ju vetat att det lämnats in en ansökan om skilsmässa vid Solna TR, vad säger ni om den här vändningen då?
Citera
2022-02-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenoe
Victoria och Daniel dementerar ryktena

https://www.instagram.com/p/CaJ51o0q88d/?hl=en
Citerar ifall det försvinner. Från Kungahusets Intstagram:
Citat:
kungahusetVerified
Det har kommit till vår kännedom att det pågår en omfattande negativ ryktesspridning rörande vår privata relation. Påståenden sprids om svek i relationen och en förestående skilsmässa. I normala fall kommenterar vi inte rykten och spekulationer. Men för att värna vår familj önskar vi klargöra, en gång för alla, att de rykten som nu sprids helt saknar grund.

Victoria och Daniel

📸 Anna Lena Ahlström/Kungl. Hovstaterna2h https://www.instagram.com/p/CaJ51o0q..._web_copy_link
2 timmar sedan idag lördag.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-02-19 kl. 13:14.
Citera
2022-02-19, 13:14
Medlem
ziggarillens avatar
Jag tror fortfarande på att det finns en fnurra. Helt normalt och ännu mera på grund av detta overkliga leverne. Tror man ser sig mätt på guldkranar och vill ha en naturligare relation i slutändan. Hovet skyddade väl kungen också och dementerade när han låg och knullade med Camilla Henemark . Ingen rök utan eld men jag önskar dom lyckliga tu allt gott!
Citera
2022-02-19, 13:14
Medlem
Det är många som skriver nu att det är bluff om äktenskapsproblemen. Hu vet ni det ? Jag tror absolut att det varit problem för Vickan och Daniel. De har säkert valt att vända blad och fortsätta ihop och då går hovet ut och påstår att allt varit bra hela tiden. Vad skulle de annars gjort ?
Citera
2022-02-19, 13:28
Medlem
Min gissning är att problem finns eller funnits i någon mån men att ingen skillsmässa är på gång uppenbarligen. Kanske satsar man på parterapi och kämpar vidare. Sannolikt finns verkliga rykten från folk i parets närhet som nått Stoppa Pressarna, men därifrån tar de sig nog rätt stora friheter att brodera ut.

Vissa delar t ex om otrohet, etc är ju antydningar och medvetet skapade missförstånd m h a kombination av rubrik och bilder=click bait, till en artikel som säger något annat. Sådant kan man nog bortse från och den berömda "incidenten" kan ju vara vad som helst eller ingenting. Meningen är att man ska tänka otrohet men så behöver inte vara fallet.
Om man ska spekulera.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-02-19 kl. 13:30.
Citera
2022-02-19, 13:39
Medlem
Tydligt här om inte annat att många tycks ha ganska hög tilltro till SPs trovärdighet. För mig är det helt obegripligt.

Om SP hade vetskap om något så hade han inte skrivit en massa otydliga insinuationer som inte går att varken belägga eller dementera, utan skrivit rakt ut vad som faktiskt hänt och vilka som varit inblandade, större respekt än så har han inte för kungahuset. Nu skriver han ett stort antal artiklar med olika mer eller mindre otroliga utsagor från ”anonyma källor” som får folka att tro att han vet något. Det är väl för övrigt allmänt känt att begrepp som ”källor nära hovet” är till intet förpliktigande, och kan lika gärna betyda ”påhittat”. Man får inte glömma att han lever på klicken, och ju fler ”nyheter” om detta som folk läser, desto mer pengar in för honom.
Citera
2022-02-19, 13:44
Medlem
Hade gärna sett att kungahuset stämde Stoppa pressarna. Det lär dock tyvärr inte ske
Citera
2022-02-19, 13:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hade gärna sett att kungahuset stämde Stoppa pressarna. Det lär dock tyvärr inte ske
Tror inte dom vågar det. Då kommer nog mer sanning fram och det skulle vara en stor risk för hovet. Tycker att SP gjorde ett enastående jobb som fick bort pedofilen Federley. I det här fallet tror jag att SP vet mer än det dom vågar skriva om. Även drottningar och kungar bajsar vilket vi inte får glömma bort. Väldigt vanligt att folks äktenskap spårar ur efter ett antal år och speciellt i såna där kretsar. Fy fan för att vanka som en hund efter sin fru och vinka till allt och alla.
Citera
2022-02-19, 14:00
Medlem
Nu umgås inte jag i de kretsarna men kan föreställa mig att om man har en position där skilsmässa i princip betraktas som uteslutet och man förväntas spendera resten av livet tillsammans, så kan det kanske finns viss tolerans för snedsteg så länge det sköts snyggt, i a f när folk börjar bli äldre och arvingarna är fixade.

Menar inte att den bedragna parten skulle vara glad, men att det kanske ses mer som ett privat problem som inte behöver leda till skilsmässa åtminstone så länge man inte förnedras offentligt. "Plikten framför allt". Det kan nog vara skandalerna - att snedsteg blir offentliga som Camilla i kungens fall - som är jobbigast. Kan i o f s tänka mig att detta gäller i högre grad för den äldre generationen som Kungen och Drottningen - Daniel och Victorias genereation har antagligen högre krav på den personliga lyckan.

Därmed inte sagt att jag tror på otrohet i detta fall. Grinigt humör och frustration med att vara nr två tycker jag det finns mer indicier för. V kan ju t ex, om man tillåter sig spekulera, ha ställt ulitmatum om han/de ska ta tag i saken och kanske anlita professionell hjälp.

De har i a f för avsikt att fortsätta så vi får väl önska dem lycka till och att ev problem är en svacka. Hälsan kan ju också påverka humöret.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-02-19 kl. 14:05.
Citera
2022-02-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Vilket svin. Ljuga och casha in på dessa lögner. Det finns och har inte någon substans i hans skriverier. Han borde stämmas för förtal.
igår fanns en ny rubrik
med texten- "Småbarnsmamma längtar efter Daniel"..
men den blonda kvinnan som längtade efter Daniel visar sig vara Carina Bergfeldt som längtar efter att få träffa Daniel o grilla honom i en intervju.
Vilken slutknorr av Stoppa Pressarna.
Men kanske den d'är sensationslystne ansviarige på Stippa pressaqrna redaktionen själv blivit grundlurad.
Stoppa pressarna kan verkligen ha trott på informatörerna ..

men nu kan man snart meddela att paret d4elar på sig.
För faktum är att Victoria ska geenoomgå försvars/militär utbildning,
men Daniel slipper.
Då kommer paret att separera under några veckor..
Citera
2022-02-19, 14:03
Medlem
Så bra! Då vet vi till nästa gång, att om hovet inte dementerar, så är ryktet sant.
Citera
2022-02-19, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Det är många som skriver nu att det är bluff om äktenskapsproblemen. Hu vet ni det ? Jag tror absolut att det varit problem för Vickan och Daniel. De har säkert valt att vända blad och fortsätta ihop och då går hovet ut och påstår att allt varit bra hela tiden. Vad skulle de annars gjort ?

Hur vet du att det inte är bluff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in