Citat:
Tror absolut du kan ha rätt-Det här är ett long shot, så ta det med en stor skopa salt.
Om det skulle smälla till ordentligt säkerhetspolitiskt i Sveriges närmoråde kommer kungahuset få en större betydelse än vanligt.
Exakt hur stor betydelse kungahuset skulle ha i en riktig kris är omöjligt att veta. Men det är tveklöst så att betydelsen skulle öka.
Det pågår flera olika påverkanskampanjer för att sänka Sveriges försvarsförmåga och försvarsvilja.
Säkerhetspolitiska twitterprofiler postar bild på kronprinsessan i uniform. Gissningsvis som en sammanhållande symbol.
Ni set var jag vill komma. Skulle ryktesspridningen kring kronprincesseparet just nu kunna vara del i att försvaga kungahuset? Jag anklagar i så fall inte t.ex. stoppa pressarna för att i så fall vara del av något sådant medvetet. Däremot skulle deras uppgiftslämnares motiv kunna vara riktigt smutsiga.
Vad tror ni? Möjligt eller full foliehatt?
Om det skulle smälla till ordentligt säkerhetspolitiskt i Sveriges närmoråde kommer kungahuset få en större betydelse än vanligt.
Exakt hur stor betydelse kungahuset skulle ha i en riktig kris är omöjligt att veta. Men det är tveklöst så att betydelsen skulle öka.
Det pågår flera olika påverkanskampanjer för att sänka Sveriges försvarsförmåga och försvarsvilja.
Säkerhetspolitiska twitterprofiler postar bild på kronprinsessan i uniform. Gissningsvis som en sammanhållande symbol.
Ni set var jag vill komma. Skulle ryktesspridningen kring kronprincesseparet just nu kunna vara del i att försvaga kungahuset? Jag anklagar i så fall inte t.ex. stoppa pressarna för att i så fall vara del av något sådant medvetet. Däremot skulle deras uppgiftslämnares motiv kunna vara riktigt smutsiga.
Vad tror ni? Möjligt eller full foliehatt?
Republikanska föreningen har under många år funderat över olika strategier för att införa republik,
HBTQ-RFSL var drivande i föreningen, då med fokus på alla människoes lika rätt, allas lika värde.
Det hela föll i sank när prinsessan Victoria själv deltog i Stockhols pride festival, hon själv ställde sig i fronten för alla människors lika värde.
Republikanska föreningen behöver så klart nya grepp för sitt budskap och nå nya anhängare, och passande nog
att använda Daniel Nyhlen,
han som aldrig tvekat inför senasationskvaller och dessutom verkar sakna kritiskt tänkade.,
han är den perfekta missilen..D.N litade på dessa historier ich helt enlig planerna så startade han pressarna
tror det är något sådant ligger till grund för alla dessa skriverier.
plus-att Victoria o Daniel är mycket uppskattade av väldigt många.
Det är så klart triggern, för alla dem som avskyr familjen.