2022-02-21, 12:15
Medlem
Sveppss avatar
Stoppa Pressarna slutar inte och det verkar som de har mer att komma med. Tonen är lite som så att eftersom hovet har avvisat allt ”skvaller” och ingen annan media vågar så tänker de minsann pumpa ut allt de vet.

Tycker det är väldigt intressant att andra redaktioner nu erkänner att även de har fått många tips och från olika håll. Man fattar att detta har tagits på allvar när det har varit full bemanning på alla redaktioner och artiklarna är klara för publicering. I mina öron låter det så osannolikt att allt som skrivs kommer från en (1) persons fantasi…andra personer måste vara inblandade i allt detta.
Citera
2022-02-21, 12:19
Medlem
Är det den fd. hovmarskalken som åsyftas i SP?
Citera
2022-02-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Är det den fd. hovmarskalken som åsyftas i SP?
Ja kanske det, K.J?
Citera
2022-02-21, 13:16
Medlem
Lustigt att så pass många tror att eftersom SP fortsätter publicera artiklar så måste de ha torrt på fötterna. Jag tolkar det bara som att Daniel Nyhlén ser att ämnet säljer och ökar trafiken till hans sajt. Sanningshalten är det nog inte så noga med. Har ni läst några andra ”nyheter” på Stoppa Pressarna? Tycker ni att han verkar ha mycket substans bakom sina skriverier eller vrider han och vänder på orden för att koka soppa på en spik? Han sitter och scannar sociala medier om alla programledare och kändisar och hittar på vinklar som inte ens finns, typ att någon på Nyhetsmorgon ”bryter upp, vad tycker maken?” När han ska ha en ledig helg osv osv.
Citera
2022-02-21, 14:09
Medlem
allesohnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Politikern twittrade om kunglig skilsmässa

https://www.expressen.se/nyheter/kun...ebruari.%C2%A0
– Jag fick höra det från en bekant inom domstolsväsendet och tog det som en sanning.

Jag misstänker att det var sant men att han nu tvingas pudla för att behålla jobbet.
Citera
2022-02-21, 14:16
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Kan mycket väl förstå om Vickan har tröttnat på Daniel, för tråkigare man får man leta länge efter. Skulle inte förvåna mig om hans största intressen är frimärkssamling och porslinsmålning. Kvinnor vill ha passion och äventyr, inte någon sur tråkmåns som sitter på kammaren hela dagarna!

Precis! Har skrivit om detta tidigare. Det viktigaste är att prinsen är representativ för Sverige och är så att säga "välkammad". Då får andra saker stå tillbaka.

Daniel verkar sjukt tråkig och PK.
Citera
2022-02-21, 15:49
Medlem
Jofs avatar
Tippar att dom haft problem, men bestämt sig för att fortsätta. Som hennes mamma och pappa gjorde en gång.
Citera
2022-02-21, 16:35
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Politikern twittrade om kunglig skilsmässa

https://www.expressen.se/nyheter/kun...ebruari.%C2%A0
Citat:
Ursprungligen postat av allesohne
– Jag fick höra det från en bekant inom domstolsväsendet och tog det som en sanning.

Jag misstänker att det var sant men att han nu tvingas pudla för att behålla jobbet.

Hur skulle en domstol kunna veta detta utan att ha fått in en skilsmässoansökan? Kom det in en, men den mörkades (de ångrade sig) eller vad? En sådan handling är ju oavsett offentlig.
Citera
2022-02-21, 17:53
Medlem
Klär han på sig själv eller har en påklädare som vi betalar? Hela hans dag från morgon till kväll betalar vi allt
Citera
2022-02-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur skulle en domstol kunna veta detta utan att ha fått in en skilsmässoansökan? Kom det in en, men den mörkades (de ångrade sig) eller vad? En sådan handling är ju oavsett offentlig.
Vad får dig att tro att det inkommit ansökan? För att ”någon” säger det?
Citera
2022-02-21, 18:05
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vad får dig att tro att det inkommit ansökan? För att ”någon” säger det?

I tidigare inlägg, citat "jag fick höra det från en bekant inom domstolsväsendet och tog det som en sanning."

Tolkade det som att den person som arbetade inom domstolsväsendet, hade sett det genom en skilsmässoansökan, eller vad hade domstolsväsendet med saken att göra? Varför skulle det poängteras att han/hon jobbade där?
Citera
2022-02-21, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cschulman
Klär han på sig själv eller har en påklädare som vi betalar? Hela hans dag från morgon till kväll betalar vi allt

Prinsen kör sig nog själv. Men kan har säkert inte valt kläderna själv. Utom slipsen så, så han får känslan av att vara självständig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in