Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-13, 22:38
Medlem
Jvla_Ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Det stammer inte att de flesta killar vill ha tjejer 22 ar och nerat. Om du vill kan jag pm:a en graf som visar mans sjalvrapporterade sexuella preferenser som en funktion av 'objektets' alder. Baseras pa en studie av tusentals finska man. Om det nu gar att generalisera fran finska man?

Men fr guds skull! Inte finnar! Jag har hrt tillrckligt om finska-bastu-klubbar!

Nej, jag tror/trodde att dom flesta mn ville ha yngre kvinnor. Sjlv vill jag ha ldre. Men det r jag det.

Isfall r det modeskaparnas fel. Eller vill inte alla vara i sina ungdoms r fr evigt "forever young, I wanna be forever young...
Citera
2006-10-13, 22:41
Medlem
Citat:
Det stammer inte att de flesta killar vill ha tjejer 22 ar och nerat. Om du vill kan jag pm:a en graf som visar mans sjalvrapporterade sexuella preferenser som en funktion av 'objektets' alder. Baseras pa en studie av tusentals finska man. Om det nu gar att generalisera fran finska man?

Nja, inte ens jag skulle kunna dra ngra generella slutsatser av en studie baserad p "tusentals finska mn".
Citera
2006-10-13, 22:49
Medlem
Jvla_Ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixiebelle
Men gud, menar du att jag, som hade min frsta sexuella kontakt med en 17ring, kommer tnda p just 17ringar i fortsttningen ocks?

Japp, du r vad vi kallar hr p Statistiska Centralbyrn ddsdmd!
Du kommer fr alltid spendera tid p att jaga 17-ringar. Det kommer bli jobbigt nr du r 70 och allt dom vill ha r din handvska...

Nej det var bara mina teorier om kldsel p ldre mn. Jag har nu lmnat den tesen och gtt vidare ut i skandet. Skall bara frska hitta hem nr jag har funnit den...
Citera
2006-10-13, 22:55
Medlem
Citat:
Vi har ntt jmstlldhet! Kvinnor har i mnga lnga r velat se yngre ut n vad de egentligen r. Nu r det mnnens tur

Alternativet r att mgnga kvinnor helt enkelt attraheras av unga pojkar, eller mn som ser ut som unga pojkar?
Vad vet jag.

Ja, det kanske r ett tecken p en slags jmstlldhet, fast vi kan skert diskutera om det r i positiv eller negativ bemrkelse.

Det finns skert "mogna" kvinnor som attraheras av mn/killar som ser unga ut, fast jag tror inte de r i majoritet. Tror nog frmst de unga pojkarna gr sig fina fr de unga flickorna...

Obs, Jag gillar din avantar...liknar mig i sexuella situationer dr jag inte blivit tillfredstlld, fast utan bltira.
Citera
2006-10-14, 11:15
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Men gud, menar du att jag, som hade min frsta sexuella kontakt med en 17ring, kommer tnda p just 17ringar i fortsttningen ocks?
Japp, men tacka istllet din lyckliga stjrna att du inte blev av med oskulden nr du var tretton...
Citera
2006-10-14, 14:54
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:

Ooh! Hrde jag nn sga finska mn??

On Topic: Jag r ocks vldigt frvnad ver detta mode. Jag vill ha en man=hr p brstet. Liten lmage skadar inte, bara den inte r fr stor. Om jag kom p min partner med att vaxa kroppen skulle jag slnga ut honom!
Citera
2006-10-14, 14:59
Medlem
Snvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Som ni kanske har sett p senare tid s r det en pojkatig stil som premieras av tjejerna i dagslget. Jag r grymt nyfiken varfr killar ska se ut som sm barn p 14 fast dom r 30? Vad r det sexuellt upphetsande med det?

Jag frstr verkligen inte vad du menar. Kan du inte exemplifiera lite. Jag tycker inte att killar klr sig pojkigt. Vad r i s fall pojkigt? En kille kan vl bara jeans och skjorta eller t-shirt hela livet utan att vara varken pojkig eller gubbig.

Vilken stil r det du menar?
Citera
2006-10-14, 15:49
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag frstr verkligen inte vad du menar. Kan du inte exemplifiera lite. Jag tycker inte att killar klr sig pojkigt. Vad r i s fall pojkigt? En kille kan vl bara jeans och skjorta eller t-shirt hela livet utan att vara varken pojkig eller gubbig.

Vilken stil r det du menar?

Tycker snarare att dagens trend r att killar skall se ut s hr:

Som anorektiska catwalktjejer frn milano, halvlngt okammat sliskigt hr (Fr att f den okammade stilen behver man mngden spray och hrprodukter), sen skall de ha helst ha utstende trtta knarkargon och se mer ut som smpojkar n mn.
I-form istllet fr V-form premieras, armar och ben som tandpetare, platt brst och synliga revben, helt ett par 4-6rutor p magen (knappt synliga)

ungefr s kanske?
Citera
2006-10-14, 17:22
Medlem
Trixiebelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerbitch
Ja, det kanske r ett tecken p en slags jmstlldhet, fast vi kan skert diskutera om det r i positiv eller negativ bemrkelse.

Det finns skert "mogna" kvinnor som attraheras av mn/killar som ser unga ut, fast jag tror inte de r i majoritet. Tror nog frmst de unga pojkarna gr sig fina fr de unga flickorna...

Obs, Jag gillar din avantar...liknar mig i sexuella situationer dr jag inte blivit tillfredstlld, fast utan bltira.

Det r Lenore - The cute little dead girl
Citera
2006-10-14, 17:24
Medlem
Trixiebelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Japp, men tacka istllet din lyckliga stjrna att du inte blev av med oskulden nr du var tretton...

Nej nej, du menar att jag ska tacka min lyckliga stjrna fr att jag inte blev av med oskulden med en trettonring.
Enligt Jvla_ As analys s tnder man tydligen p den lder som ens frsta sexuella kontakt var
Citera
2006-10-14, 17:40
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Som ni kanske har sett p senare tid s r det en pojkatig stil som premieras av tjejerna i dagslget. Jag r grymt nyfiken varfr killar ska se ut som sm barn p 14 fast dom r 30? Vad r det sexuellt upphetsande med det?

Var har du ftt en sn totalt befngd id ifrn?
Jag har aldrig ftt s mnga skamliga frslag som nu, och jag lovar dig att jag ytterst sllan har p mig bgiga uppknppta rosa skjortor, solskrmar, och trekvartslnga skitfula designerjeans a 5000 spnn. Lika lite skulle jag ngonsin komma p tanken att kamma hret p dom dr mrkliga stten som man ser tonringarna gra!

Jag tror allts inte att pojk/sodomit-utseendet premieras av tjejerna i dagslget. ICKE!
Citera
2006-10-14, 20:32
Bannlyst
Fr mig r det ett problem vilket jag beskrev i kldtrden, d det varken fanns snygga eller stora klder tillgngliga ute i affrerna i city.

De flesta klder var designade efter tonrsstuk, dvs smala axlar och rent t helvete frgglatt.
Varfr skall det vara p detta sttet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in