2000-08-29, 23:45
Medlem
Bög= pedofil

Vilka fakta stöder du ditt uttalande, "De flesta Bögar har helt klart ett överdrivet intresse för "yngre" pojkar. ", på? Har du läst någon vetenskaplig undersökning som visar detta? I sådana fall tycker jag att du kan ange källan när du gör liknande utalanden i fortsättningen. Jag tycker att du, som verkar vara väldigt engagerad i denna fråga, borde verka för saklighet i debatten.
Citera
2000-09-30, 18:23
Medlem
Bög= pedofil

Hur fasen kan du "Realist"kasta ur dig en massa smörja som du inte har något som helst stöd för.Om du har varit inne på rfsl chat någon gång
har du då inte märkt hur denne pedofil blir behandlad,blir han inte utkastad av webmaster så lämnar han ganska raskt chatten utav trycket från de övriga bögarna .Så pedofiler ses inte med blida ögon inne på rfslchatten.
Citera
2001-09-12, 01:36
Medlem
Bög= pedofil

Om man håller sig till fakta, så är 95% av de dömda för pedofili faktiskt heterosexuella. Du kanske ska sopa lite framför den egna dörren innan du kastar ut en massa lönaktiga påståenden!
Citera
2003-07-27, 12:00
Medlem
skalizs avatar
men allvarligt! gå in på vilken kontaktannonsplats som helst så får ni fakta! alla bögannonser är typ "man 56 söker killar 18-25 för mysiga träffar"!!

iofs finns det även omvända annonser nu när ja tänker efter.. "kille 23 söker man 65-75 som gillar att klä sig i nylon" typ..

hur kommer det sig att man vill ha en partner som är 40 år äldre\yngre? nån som har nåt svar på det? bara undrar.. för det är sjukt..
Citera
2003-07-27, 13:27
Medlem
Spelar igentligen inte någon roll vilken sexuell läggning man hör till för det är väl ändå alltid trevligt med lammkött.

Då menar jag såklart inte pedofilen som samhället har förstått att man inte kan acceptera av dom två störningarna homusexualitet och pedofili.

Straffa pedofilerna på samma sätt som dom straffar barnen med andra ord sätt in dom på vanliga svenska anstalter så kommer vi inte ha så många som vågar visa sig och utföra brott i Sverige. Men här ska man älska dom me.
Citera
2003-07-27, 22:19
Medlem
Alla bögar är väl störda.
Dom kanske har något kromosomfel? :twisted:
Citera
2003-07-28, 01:02
Medlem
*Låses*

[size=9]Om du tycker att tråden bör låsas upp så tar du och skickar ett PM till mig där du förklarar varför. [/size]

//Lady Celine
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in