Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-10-20, 20:53
Medlem
munsårs avatar
Hej

Efter att ha läst ett antal svar på någon med signaturen Tanja på insändarsidan är jag nyfiken på att läsa vad hon skrivit. Tyvärr har jag ingen med tillgång till Metro från i tisdags (17/10). Har tittat på hemsidan men insändarsidan är borttagen i pdf-versionen.

Om någon har tidningen och har lust att skriva av insändaren är jag tacksam för det.
Citera
2006-10-20, 21:20
Medlem
roppans avatar
"Snälla killar och "nördar" samma sak.

Det har blivit tröttsamt att ständigt höra alla så kallade snälla killars gnäll över att inga tjejer vill ha dem.
Låt oss vara ärliga: "Snälla killar" är en finare omskrivning för "nördar". Och vem vill egentligen ha en tunnhårig kille som alltid låter tjejen betala sin egen biobiljett, som kör en rostig bil från 1980-talet, som handlar alla sina kläder på Åhléns och som tror att vid en ålder av 30 så går livet ut på att "hinka bärs" med polarna?
Till alla stackars killar som gått på lögnen om att tjejer vill ha mjuka grabbar som bejakar sina känslor: Glöm det! Majoriteten av oss vill ha en man som kan freda oss mot alla närgångna och sliskiga typer ute i samhället, inte en feminiserad fjant som blir svimfärdig bara han tänker på ordet slagsmål.

Tanja, förlovad med livvakt.

Jag grävde i en soptunna på jobbet för din skull
Tisdagstidningen låg fan längst ner eftersom vi har ca. 7 metro och 7 city / dag.

Kul insändare, drog på smilbanden redan i tisdags då jag läste den
Citera
2006-10-20, 21:23
Medlem
munsårs avatar
Stort tack. Hoppas ingen såg dig och betraktar dig som en lodis nu.
Citera
2006-10-20, 21:24
Medlem
dirtydroolers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppan

Det har blivit tröttsamt att ständigt höra alla så kallade snälla killars gnäll över att inga tjejer vill ha dem.
Låt oss vara ärliga: "Snälla killar" är en finare omskrivning för "nördar". Och vem vill egentligen ha en tunnhårig kille som alltid låter tjejen betala sin egen biobiljett, som kör en rostig bil från 1980-talet, som handlar alla sina kläder på Åhléns och som tror att vid en ålder av 30 så går livet ut på att "hinka bärs" med polarna?
Till alla stackars killar som gått på lögnen om att tjejer vill ha mjuka grabbar som bejakar sina känslor: Glöm det! Majoriteten av oss vill ha en man som kan freda oss mot alla närgångna och sliskiga typer ute i samhället, inte en feminiserad fjant som blir svimfärdig bara han tänker på ordet slagsmål.

Tur att inte alla tjejer tänker som Tanja. Snälla killar finns i fler förpackningar än hon tror.
Citera
2006-10-20, 21:27
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsår
Stort tack. Hoppas ingen såg dig och betraktar dig som en lodis nu.

Nemas problemas.
Är själv här så det är ingen fara. Har jobbat tills nu och börjar jobba 4 inatt igen så det var ingen idé att åka hem.

Citat:
Ursprungligen postat av dirtydrooler
Tur att inte alla tjejer tänker som Tanja. Snälla killar finns i fler förpackningar än hon tror.

Det har du rätt i, jag tycker inte det verkar som om Tanja har alla hästar i stallet.
Citera
2006-10-20, 21:46
Medlem
munsårs avatar
Citat:
Det har du rätt i, jag tycker inte det verkar som om Tanja har alla hästar i stallet.

Sant, jag undrar hur många som tänker på ett grabbgäng som hinkar bärs när dom kallar någon nörd.
Citera
2006-10-20, 21:50
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanja

Underbar slutkläm!
Tanja, hon har minsann skaffat en riktigt karl som både vet hur man slåss och köper biobiljetter. En livvakt!

Tror att deras överinredda hyrestrea i Sumpan luktar kattsand, hårspray och prutt.

.
Citera
2006-10-20, 21:51
Bannlyst
Tur att Tanja hittade en vaktjävel som orkar med en så beroende liten fitta som henne. Världen är inte så svart och vit som hon tror, men vafan kommenterar jag detta för? Hon lär ju inte läsa det.
Citera
2006-10-20, 21:54
Bannlyst
Citat:

Jag grävde i en soptunna på jobbet för din skull
Tisdagstidningen låg fan längst ner eftersom vi har ca. 7 metro och 7 city / dag.

Kul insändare, drog på smilbanden redan i tisdags då jag läste den

Varför sånt besvär när tidningen finns att ladda ned på Metros egen hemsida

http://www.metro.se/se/pdf/index.xml
Citera
2006-10-20, 22:05
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Varför sånt besvär när tidningen finns att ladda ned på Metros egen hemsida

http://www.metro.se/se/pdf/index.xml

Jag läste trådskaparens post, gjorde du? Antagligen inte eftersom du då inte hade postat det här svaret.
Jag citerar:
Citat:
Ursprungligen postat av munsår
Har tittat på hemsidan men insändarsidan är borttagen i pdf-versionen. Om någon har tidningen och har lust att skriva av insändaren är jag tacksam för det.
Citera
2006-10-20, 22:12
Medlem
Peter Nords avatar
finns nån tråd om white trash där platsar nog Tanja
Citera
2006-10-20, 22:14
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Tror att deras överinredda hyrestrea i Sumpan luktar kattsand, hårspray och prutt.

.

I second that!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här