• 1
  • 2
2006-11-07, 11:52
Medlem
Jag har i dagsläget inga planer på att testa någon tyngre drog än cb eller alkohol, även om jag absolut inte utesluter det.
Detta kan låta märkligt, men en av de primära faktorerna som ställt mig tveksam till att pröva något tyngre, är att jag är rädd för att cannabisrökandet inte kommer att vara lika kul och givande längre. Jag tänker mest på LSD, svampar och ecstasy, som kan ses som droger som iaf har några effekter som liknar cannabis'.
Och ja, jag vet att de tre ovan nämnda drogerna är droger som inte lämpar sig för lika frekvent bruk som cannabis, men still - njöt ni lika mycket av rökandet efter LSD- / svamp- whatsoeverdebuten?
Citera
2006-11-07, 12:01
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey
Jag har i dagsläget inga planer på att testa någon tyngre drog än cb eller alkohol, även om jag absolut inte utesluter det.
Detta kan låta märkligt, men en av de primära faktorerna som ställt mig tveksam till att pröva något tyngre, är att jag är rädd för att cannabisrökandet inte kommer att vara lika kul och givande längre. Jag tänker mest på LSD, svampar och ecstasy, som kan ses som droger som iaf har några effekter som liknar cannabis'.
Och ja, jag vet att de tre ovan nämnda drogerna är droger som inte lämpar sig för lika frekvent bruk som cannabis, men still - njöt ni lika mycket av rökandet efter LSD- / svamp- whatsoeverdebuten?

Nej brasset upplevs inte som tråkigt efter att ha provat andra droger, däremot kommer alternativen ofta att låta bättre (samma sak kanske)

Men, personligen tycker jag att det är lättare att gå ner sig ju fler olika droger man pysslar med, så nu hålle jag mig bara till alkohol och cb... Jag tror ändå att det är bäst så.
Citera
2006-11-07, 12:08
Medlem
A-Dmps avatar
Dom tre droger du nämner är sådana man inte tar på regelbunden basis, okej, kanske E, men det är farligt på riktigt, man blir cp på riktigt av det. Folk med någorlunda sans och vett tar inte E hela tiden.

Men. Visst förlorade rökat sin magiska glans när man insåg att det finns saker som glänser så sjukt mycket bättre och mer behagligt. Men! Förr eller senare kommer rökat tappa sin magiska glans i vilket fall, oavsett om du provar tyngre droger eller inte.

Människor som tar tyngre droger är sällan negativa till röka i sig, dom (vi) tar sig gärna en braja ibland, när det bjuds och så, men det är som inte maindrogen längre.

Och, med risk för att vara väldigt nedlåtande, men, du kommer att prova tyngre droger. Om du röker nu och inte utesluter tyngre droger i framtiden kommer du att prova. Så enkelt är det.
Citera
2006-11-07, 12:10
Medlem
dr_phils avatar
jag har fortfarande cb som favorit även om jag har testat andra saker, mest nog för att jag hatar vissa vidriga AT som man får.
Citera
2006-11-07, 15:06
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey
Det ena behöver ju inte utesluta det andra.
Kommer aldrig dricka mig full igen, men det är tack vare CB:n, men röka kommer vara en shysst vardagsdrog.
E, syra tar man vid festliga tillfällen. För min del på sommaren.
Citera
2006-11-07, 15:06
Medlem
Gustavkukens avatar
För min del har det nog varit så ett tag, men nu, när jag varit utan CB ett bra antal veckor (lite mer än en månad tror jag), så känner jag den där längtan tills nästa leverans igen!

Har iofs bara testat svamp utöver CB
Citera
2006-11-07, 15:14
Medlem
willedenstores avatar
Jag har prövat de tyngre drogerna du nämde, och nöjer mig med det. Har inget direkt sug efter dem, även om det var underbart. Ruset man får av dessa droger är annorlunda än CB. CB har därför kvar sin magi i mina ögon. Knarkar jag, så knarkar jag CB. De tyngre drogerna är något man pillar i sig ytterst sällan.
Citera
2006-11-07, 17:06
Medlem
Ajss avatar
jag har provat det mesta utom kokain, heroin och syra.
Älskar ändå CB lika mycket
Citera
2006-11-07, 17:20
Medlem
acetylins avatar
När man har testat annat, bl.a. de du nämner så inser man hur sjukt mycket roligare CB blir i kombination med tyngre. Då blir inte CB lika roligt ensamt längre. Det är i alla fall min mening. Att bara röka ner sig är ingen halleluja moment direkt men det kan bli sjukt flummigt om man blandar rätt saker.
Citera
2006-11-07, 17:23
Bannlyst
har rökt regelbundet i snart ett år nu, av totalt ca 2 års bruk. under tiden har man prövat lite olika, amfetamin, kokain, LSD och salvia divinorum.. dock så är brajjan fortfarande "standard"-drogen av alla droger, då den är utan tvekan den mest mångsidiga.. alla andra droger får man liksom planera och sådant mer och vara beredd på avtändningar och sådant tråkigt.. rökat förblir därför min favorit, och jag kommer nog inte börja bruka något annat regelbunder så som det ser ut nu.
Citera
2006-11-07, 17:31
Medlem
WaRs avatar
Nä. Det enda som gjort CB tristare för min del är just CB.
Citera
2006-11-07, 17:39
Medlem
Bylwes avatar
ja det är som d står ovanför mig, har provat en massa skit i mina dar men cb är det ända som består i mitt liv iaf. T om alkoholen har jag lagt på hyllan...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in