• 2
  • 3
2006-11-08, 23:09
Medlem
Gott&Blandats avatar
kran som hmtar 10g? det var nog din langare som torska.
Citera
2006-11-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
svrt att sga om han gjorde det fr att va shysst eller fr egen vinning. Han skulle ha av det och fick frmodligen rabatterat pris d han hmtade mer n det han skulle ha

blev du inte blst d?
Citera
2006-11-09, 01:39
Medlem
"Om kranen blir tagen av snuten?"

-trkig fr honom.
Citera
2006-11-09, 07:25
Bannlyst
need backup!

lol......
Citera
2006-11-09, 12:58
Medlem
Ajss avatar
Hehe ja det r vll ingen som pstr att det r lika ltt kpa droger som att g p ica.
Han va hr igr iallafall. han skulle ordna upp det sa han
Citera
2006-11-10, 13:43
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limited Edition
En person som agerar mellanhand r som en frlngd arm av kparen, allts blir det kparen som fr st fr risken om mellanhanden skulle torska.

Det r en helt annan grej, det jag syftar p r att kranen tar risken att slja, r det en mellanhand som gr det fr att tjna pengar ska han ocks ta skiten sjlv, dremot om det r en polare som r sjysst och hjlper s ska han inte f nn skit men det r ju logiskt trodde inte jag behvde nmna det.
Citera
2006-11-10, 14:29
Medlem
mjunans avatar
Han kommer ka dit fr innehav, vilket ger honom dagsbter och pisstvng om han har krkort. Att han har ditt nummer p nallen borde inte spela s stor roll. Jag menar det r vl inte det enda numret han har dr? D fr de ju kolla alla.

Du r bara paranoid, vilket i den vrlden kan vara nyttigt till en viss grns. Kan frst att du r orolig, men om han inte sagt ngot om dig s r allt lugnt.

Ngra jag knner kte dit fr innehav, d hade de nd deras telefonsamtal med langaren och bilder frn flera olika kptillfllen. De fick vad jag skrev innan, allts dagsbter och pissning.

Min pong r att det skall till stora mngder fr ett hrdare straff, och grnsen gr lngt ver 10g.

Lycka till! Mvh....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in