• 1
  • 2
2006-11-11, 02:02
Medlem
Zeiphods avatar
Hej, jag antar att detta mnet har tagits upp ett antal gnger innan denna trden, men jag har skt runt och hittar inget som ger svar p dom frgorna jag har, och kan inte tnka mig nt annat stlle att stlla denna frgan n hos dom hjlpsamma personerna p flashback...

Situationen r shr, jag har precis blivit bustad fr rka, drfr har jag blivit tvungen att sluta, och fler drogtester kommer antagligen dras p mig... men utan knarket(hasch) har hela mitt liv brjat knnas tomt, och ganska meningslst...
man mste ju erknna att Thcns efekter r underbara... drfr undrar jag om det finns nt annat man kan ta som har liknande efekter som man kan rka, som tex. nt lagligt fejk weed p nn naturensdroger sida eller liknande som r vrt att testa utan att de skulle synas p ett drog test...
och jag vill inte testa ngra tyngre droger, s svar som "ta heroin i stllet fr de e najs" uppskattas inte direkt...
vill hlst hitta nt substitut till rka eller kanske nn svamp s man kan m lite bra igen, vore schysst...
uppskattar ocks om ni kunde ge nn information p hur man fr tag p de, vad de kostar etc. PMa mig om den sortens information fr alla vrkar va ganska nojiga hr fr att farbror bl sitter hr inne och scannar allt vi sger och gr...

Jag r ganska "noob" p att starta inlgg. S att ni informerar mig om hur dligt, meningslst mitt inlgg r och hur mnga stavfel mitt inlgg innehller etc. uppskattas inte fr mycket...

Tack p frhant...
Sayonara!
Citera
2006-11-11, 02:14
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeiphod
En massa text!
Tyvrr finns det inget s vitt jag vet, som ens kommer nra THC:ns effekter lagligt. Kommer inte ens p ngot lagligt som funkar.
Jo, dxm men det antar jag att du kanske inte vill ta. Det ger iallafall inte utslag p ngra tester. Men r vl inte s likt THC heller. Jo, om du bara tar en, eller d r det ju mer likt en fylla.
Allt som sljs p naturens r ju oftast bara skit rent ut sagt. Glm dessa herbal joints, du kommer inte knna ett skit.

Brja fylla livet med annat n droger under tiden du mste lmna prover.
Se det positiva med det ocks eftersom du mste. Du sparar pengar, som du kan kpa shysst grs fr nr du r klar med testerna.
Ngra andra rd har jag inte tyvrr..
Citera
2006-11-11, 02:19
Medlem
Zeiphods avatar
Sorry for "massa text"

Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Allt som sljs p naturens r ju oftast bara skit rent ut sagt. Glm dessa herbal joints, du kommer inte knna ett skit.
De r ungefr nu jag lgger mig ner och dr

Men hur fan kan snna grejer som nu tex. naturensdroger g runt, ifall allt dom sljer r skit, jag menar ifall alla bara testar 1 gng sen inser att dom inte har nt bra, och
lgger ner tanken med de, vartfan fr dom pengar att fortstta ifrn!?
Citera
2006-11-11, 02:23
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeiphod
De är ungefär nu jag lägger mig ner och dör
Du behöver inte be om ursäkt för du skrev lång text, jag skrev bara så för att minska utrymmet på Quote:n.

Stackars dig..
Får jag fråga hur du åkte dit?
Varför du måste ta prover? Körkort? Jobb?
Hur länge måste du ta prover?

Ja, jag hade gärna hjälpt dig, men tyvärr kan jag ju inte trolla..

Ja, hur naturens går runt förstår inte jag heller ärligt talat. Men det är väl som du säger, folk som antingen inte kan få tag i olagliga droger eller någon annan anledning bara måste testa det där undermedlet som nd gör reklam för.
De säljer ju iofs vågar, pipor och frön med om jag inte minns fel. De kanske drar in pengar på det.
Citera
2006-11-11, 02:28
Medlem
Zeiphods avatar
Citat:
Du behver inte be om urskt fr du skrev lng text, jag skrev bara s fr att minska utrymmet p Quote:n.

Stackars dig..
Fr jag frga hur du kte dit?
Varfr du mste ta prover? Krkort? Jobb?
Hur lnge mste du ta prover?

Ja, jag hade grna hjlpt dig, men tyvrr kan jag ju inte trolla..

Naw, r inte du fr st xD
hade lite folk runt omkring mig som va otroligt osmidiga och brjade snacka s informationen om att jag hll p med ddsknarket kom fram till min kra mamma som jobbar med just missbrukare ironiskt nog xD
jag r bara 18 och gr fortfarande i skolan, soc har inte blivit inkopplat eller polisen eller dylikt tack gode gud (skumt utryck eftersom detta har hnt mig s r de ju bevis p att han inte finns, men knde inte fr att svra shr ppet framfr dom andra barnen...)
Citera
2006-11-11, 02:29
Medlem
DXM-Redemptions avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=384396

"spice - Ett lagligt alternativ till cannabis som funkar"

Varsgod.
Citera
2006-11-11, 02:31
Medlem
Zeiphods avatar
Citat:
Ja, hur naturens gr runt frstr inte jag heller rligt talat. Men det r vl som du sger, folk som antingen inte kan f tag i olagliga droger eller ngon annan anledning bara mste testa det dr undermedlet som nd gr reklam fr.
De sljer ju iofs vgar, pipor och frn med om jag inte minns fel. De kanske drar in pengar p det.
s stor kan ju inte direkt marknaden fr frn, pipor och vgar va, eller?
Citera
2006-11-11, 02:34
Medlem
Zeiphods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Varsgod.

arigato!

har du testat de sjlv? eller de kanske r en dum frga innan jag enns har tittat p lnken, men tack som fan!
Citera
2006-11-11, 02:40
Medlem
orkavaraserioss avatar
r du beroende av THC kommer inget substitut f dig att m bttre d du inte r pverkad.
Jag tycker du ska chilla ett tag och lta cannabiset f tillbaks sin charm och samtidigt hitta nt som gr ditt liv interessant.
Gym r alltid en bra brjan, fr bort tankarna frn grset en stund.
Citera
2006-11-11, 02:41
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkavaraserios
r du beroende av THC kommer inget substitut f dig att m bttre d du inte r pverkad.
Jag tycker du ska chilla ett tag och lta cannabiset f tillbaks sin charm och samtidigt hitta nt som gr ditt liv interessant.

Mste hlla med dig hr.

Inget missbruk r bra missbruk i mina gon.
Citera
2006-11-11, 02:49
Medlem
Zeiphods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkavaraserios

Jag r inte direkt beroende, det r bara de, att ungefr 90% av mina "vnner" brukar hasch, kul nr man inte kan vara med lngre(OBS:IRONI) dom brukar iofs tyngre droger som jag kan ta, som inte skulle synas p ett drog test, men lever hldre ett meningslst liv n att brja med snt...
och sen som de ser ut nu, s kan jag inte bruka cannabis iaf, innom 2 r drfr vore de scysst om man kunde hitta nt annat att rka med polarna s man kan f dela gldjen och gemenskapen i cirkeln igen... min situation r nog ganska svr att frst, men jag frstr vad ni sger och uppskattar omtanken ^^
Citera
2006-11-11, 03:02
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Situationen r shr, jag har precis blivit bustad fr rka, drfr har jag blivit tvungen att sluta, och fler drogtester kommer antagligen dras p mig... men utan knarket(hasch) har hela mitt liv brjat knnas tomt, och ganska meningslst...man mste ju erknna att Thcns efekter r underbara...

__________________________________________________ _________

Well, s sa du... jag ser det som ett psykiskt beroende i ganska bred utstrckning... Well, vad vet jag

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in