Hej, jag antar att detta mnet har tagits upp ett antal gnger innan denna trden, men jag har skt runt och hittar inget som ger svar p dom frgorna jag har, och kan inte tnka mig nt annat stlle att stlla denna frgan n hos dom hjlpsamma personerna p flashback...
Situationen r shr, jag har precis blivit bustad fr rka, drfr har jag blivit tvungen att sluta, och fler drogtester kommer antagligen dras p mig... men utan knarket(hasch) har hela mitt liv brjat knnas tomt, och ganska meningslst...
man mste ju erknna att Thcns efekter r underbara... drfr undrar jag om det finns nt annat man kan ta som har liknande efekter som man kan rka, som tex. nt lagligt fejk weed p nn naturensdroger sida eller liknande som r vrt att testa utan att de skulle synas p ett drog test...
och jag vill inte testa ngra tyngre droger, s svar som "ta heroin i stllet fr de e najs" uppskattas inte direkt...
vill hlst hitta nt substitut till rka eller kanske nn svamp
![Innocent](https://static.flashback.org/img/smilies2/innocent.gif)
s man kan m lite bra igen, vore schysst...
uppskattar ocks om ni kunde ge nn information p hur man fr tag p de, vad de kostar etc. PMa mig om den sortens information fr alla vrkar va ganska nojiga hr fr att farbror bl sitter hr inne och scannar allt vi sger och gr...
Jag r ganska "noob" p att starta inlgg. S att ni informerar mig om hur dligt, meningslst mitt inlgg r och hur mnga stavfel mitt inlgg innehller etc. uppskattas inte fr mycket...
Tack p frhant...
Sayonara!