Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-03, 09:53
Medlem
tuzzens avatar
Har säkerts nämts tidigare men ändå gröna och röda bugg var en favorit som inte finns kvar.
Citera
2010-08-03, 09:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag har sagt det tidigare och nu säger jag det igen: Var i helsike tog Peps mintkulor vägen? Det var cloetta som tillverkade.
Citera
2010-08-03, 10:43
Medlem
Alp-Ottos avatar
Marabou Cocos! Fattar inte varför de fortsätter med alla andra "nya" smaker medan Cocos bara var tillfällig.. Vill ha
Citera
2010-08-03, 13:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alp-Otto
Marabou Cocos! Fattar inte varför de fortsätter med alla andra "nya" smaker medan Cocos bara var tillfällig.. Vill ha

Du har väl sett att den är tillbaka (men kanske tillfälligt) i en sån där rund avlång form?
Citera
2010-08-03, 18:48
Medlem
KVFNs avatar
Saknar "Jordnötsbollar" tror jag dom hette. Istället för jordnötsringar så var det runda bollar precis som chokladbollar. Sist jag såg såna var nog 2002 eller något sånt.
Citera
2010-08-11, 22:11
Bannlyst
Jag har hittat negerkräm!

Finns på ica rickeby i Vallentuna.
Citera
2010-08-11, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Du har väl sett att den är tillbaka (men kanske tillfälligt) i en sån där rund avlång form?

Är bara "Limited Editon"
Citera
2010-08-16, 23:27
Medlem
magquars avatar
Smajl tuggummit är borta sedan många är de saknar jag mycket speciellt den med Tenor smak.
Och 5-öres kolorna nu finns det väl ingen vara som kostar öre längre.
Citera
2010-08-16, 23:43
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag har sagt det tidigare och nu säger jag det igen: Var i helsike tog Peps mintkulor vägen? Det var cloetta som tillverkade.

De finns väl kvar som lösgodis, eller? Det fanns de åtminstone senast jag köpte godis i lösvikt någon gång i vintras. Däremot ser man ju aldrig påsar med bara Peps längre.

Apropå ingenting hade Daglivs Klippet på Fridhemsplan i Stockholm extrapris på Nötcrémespaket i veckan. Så jag köpte en påse med sex småpåsar i för att få återuppleva nostalgin från barndomen. Det var faktiskt fortfarande gott
Citera
2010-08-16, 23:57
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
De finns väl kvar som lösgodis, eller? Det fanns de åtminstone senast jag köpte godis i lösvikt någon gång i vintras. Däremot ser man ju aldrig påsar med bara Peps längre.

Apropå ingenting hade Daglivs Klippet på Fridhemsplan i Stockholm extrapris på Nötcrémespaket i veckan. Så jag köpte en påse med sex småpåsar i för att få återuppleva nostalgin från barndomen. Det var faktiskt fortfarande gott
Är det sanning? det går att köpa som lösgodis säger du?? Det har jag aldrig sett, måste ut imorgon och kolla..!
Citera
2010-08-17, 00:08
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Är det sanning? det går att köpa som lösgodis säger du?? Det har jag aldrig sett, måste ut imorgon och kolla..!
En kompis köpte det senast i helgen, så ja - det finns
Citera
2010-08-17, 00:18
Moderator
rotadents avatar
Citat:

Det har alla gånger funnits som lösgodis i princip överallt, min lokala ICA, Coop Forum etc. Jag tror inte att det har försvunnit men jag har slutat att köpa lösgodis helt så jag kan ju inte lova något. Men NewDeers inlägg tyder väl på att det borde finnas kvar. Jag håller för övrigt med om att det är gott som fan med Peps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in