Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-12, 21:36
Medlem
stolens avatar
Undrar om det är nått schysst eller om det överhuvetaget finns nåt som heter så...hörde att det skulle va schysst men...
Citera
2005-04-12, 21:38
Medlem
Bloodhounds avatar
Börjar allvarligt tilta på dom mängder med trådar om folk som får tag på diverse olika strains och vill veta om dom är bra. Så här får ni en tråd som ni kan diskutera dessa i.

Skall slänga in lite trådar när jag orkar.

//Mod
Citera
2005-04-12, 21:44
Medlem
Hemlighetens avatar
Jag rökte Luke Skywalker en gång. Man får jedi-krafter av det.
Citera
2005-04-12, 23:56
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligheten
Jag rökte Luke Skywalker en gång. Man får jedi-krafter av det.

Jag har också rökt Luke Skywalker, men han var liiiite motvillig att krypa ner i bongen, men med lite övertalning så lyckades det!
Citera
2005-04-12, 23:59
Medlem
TomiXs avatar
Obi-Wan Kenobi gräset är ännu bättre faktiskt, mycket bra sötma nästan som Blueberry. THC-halten är också mkt hög, runt 45% om det är hanplantor.

Nej men allt är ju bra om man är nybörjare iallfall . WW är något jag vill prova, tycker du också ska prova det.
Citera
2005-04-13, 00:02
Medlem
Krackshots avatar
WW är något som alla borde testa... Ett mycket bra, högt rus, med bra hållbarhet och kvalité. Perfekt för biosalongen! Att kolla på bio stukad är något av det msyigaste som finns!
Citera
2005-04-13, 09:19
Medlem
Holkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Undrar om det är nått schysst eller om det överhuvetaget finns nåt som heter så...hörde att det skulle va schysst men...

Jag är ganska så säker på att det inte finns något gräs som heter just Luke Skywalker.
Så du kommer inte få mycket vettigt ur den här tråden.
Det kan vara så att någon sagt till dig att den personen rökt Luke Skywalker-gräs men då har antagligen den personen rökt vanligt skunk eller weed som säljaren kallat för Luke Skywalker...
Citera
2005-04-13, 10:15
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Förmodligen inget du kan få tag på om du ställer denna fråga.

Nehe...Jag provade det igår, tog ett par puffar och tyckte att det var det schysstaste på länge...och det hette Skywalker...men men...Ni kan ju säga vad ni vill...
Citera
2005-04-13, 12:15
Medlem
Det borde startas en gemensam tråd som heter "olika strains" eller nåt där folk kan fråga om gräs och hash de hört talas om! Nu startas det nya trådar hela tiden typ: Har ni testat blablabla...
Citera
2006-01-29, 15:16
Medlem
hookahs avatar
Kali Mist

Tjena,
rökte dunder-super prylar i helgen. Kali mist heter det. Galet. Någon som känner till det? Vad har ni pröjsat för en etta/femma/hegge?
Citera
2006-01-29, 19:06
Medlem
klumzees avatar
Äre grönt?
Citera
2006-01-29, 21:39
Medlem
hachis avatar
såg det på Criss för 3 år sen men köpte det aldrig låg brevid nått zombie weed och northern light....så antagligen va de jävligt bra! Zombie weedet däckade jag nästan av och northern light va underbarat bra.

dom 3 tror(de va 3 år sen) jag låg på 120 svenska kr/g.
och de e jävligt dyrt, så de måste vatt bra...på criss kostade vanlig weed runt 50-60 kr/g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in